3

8.5K 348 90
                                    

Bilinmeyen Numara:
Kilidi mi değiştirdin sen? :)

Gördüğüm mesajla korkuya kapıldım. Soğuk kanlı olmaya çalışıyordum ama çok zordu. Hayatımda hiç bu kadar güçsüz hissetmemiştim.

Eve girmeye çalışmıştı ve benim ruhum bile duymadı...

Peşimi bırak diye ağlayarak yalvarmak istedim tekefona, sanki beni duyacakmış gibi. Ama güçlü olmalıydım bu işten kurtulmalıydım, olabilecek en az zararla.

Onun dilinden konuşmam gerekiyordu, yaptığı şeyin normal olduğunı ve beni korkutmadığını hissettirerek egosunu sarsabilirdim. Umursamaz görünmeliydim.

Nefeslerimi düzenleyerek korkumu azaltmaya çalıştım. Yataktan çıkıp gardıroba girdim ve kıyafetlerin arasına saklandım. Evet bunu yapmama gerek yoktu ama küçüklükten beri böyleydim korktuğum zamanlarda dolaba saklanırdım. Çok daha güvende hissettiriyordu. Titreyen ellerimele mesajına olabildiğince umursamaz bir cevap verdim.

Tavşancık🐇:
Evet değiştirdim.

yazıyor...

çevrimiçi

çevrimdışı

Mesaja cevap verdikten sonra ekrana kitlenerek tekrar yazmasını bekledim. Muhtemelen böyle bit yanıt beklemiyordu ve şaşırmıştı. Korkmam hoşuna gidiyordu ve korktuğumu bilmek istiyordu. Belki de bende hissettirebileceği tek duygunun korku olduğunu bildiği içindi bu uğraşı.

çevrimiçi

yazıyor...

Bilinmeyen Numara:
Beni dışarıda bırakamazsın tavşancık, biliyorsun değil mi?

Aklıma gelen şeyle içim ürprirken düşündüğüm şeyin olmamaısını umarak cevap yazdım.

Tavşancık🐇:
Neden bana tavşancık diyorsun?

Bilinmeyen Numara:
Dövmen :)

Evimi gözetliyordu ya da daha kötüsü içeri girip vücüdümü görmüştü. Ağlamamak için kendimi sıkarak cevap yazdım.

Tavşancık🐇:
Sık sık evime girer misin?

Bilinmeyen Numara:
Tatlısın.

Tavşancık🐇:
?

Bilinmeyen Numara:
Ne yapmaya çalıştığının farkındayım.

Yakalanmanın verdiği hayal kırıklığıyla dudaklarımı birbirine bastırdım. Fazla zekiydi.


Tavşancık🐇:
Ben bir şey yapmaya çalışmıyorum.
Sadece konuşuyoruz.
Bunun için yazmadın mı bana?

Bilinmeyen Numara:
Sen bir şeyleri anlamadın sanırım tavşancık.
Biz bir oyun oynuyoruz.

Tavşancık🐇:
Kimsin sen?

Bilinmeyen Numara:
Avcı.

Telefondan kafamı kaldırıp karanlık dolapta boşluğa baktım. İdrak ettiğim şeyle gözlerim doldu. Karşılaştığım kişi sıradan biri değildi.

Folie à Deux - BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin