Kitabı unutmuşum valla o yüzden biraz zorlandım. Toparlamak adına fazlaca kısa bir bölüm yazdım ama kafamda her şey yeniden oturdu. Kısa da olsa iyi okumalarrrr.
1 ay sonra...
Gözlerimi yavaşça açarken hafifçe esneyerek kafamın üstünde yatak başlığına kelepçelenmiş ellerime baktım. Parmaklarımı hafif hafif haraket ettirmemle yüzünü buruşturdum. Ellerim uyuşmuştu dün geceden beri bu şekilde duruyordum. Hafifçe kıpırdanmamla belimin ağrımasıyla gözlerimi kapatıp dişlerimi sıktım. Kalçalarımdaki yapışkan hisle yavaşça dönüp çıplak kalçama baktım. Kurumuş menilere görmemle bir nefes vererek kafamı yastığa attım.
Balkon kapısının sesini duyarak hemen kafamı çevirdim. Elindeki sigarayla yanıma yaklaşarak bayık bakışlarla yanıma eğildi sigarasını yatak başlığının üstünde söndürüp yere attı ve elini uzatıp saçımı okşayarak derin bir nefes aldı. Çekingen gözlerle ona bakmaya devam ettim.
"Şey-"
Gülümseyerek konuştu.
"Ney?"
"Kelepçeler... Çıkartacak mısın? Yani okula gideceğim de."
"Yok."
"Ama-"
"Çıkartmayacağım hoşuma gittin böyle..."
Üzerime eğilerek uzanıp kelepçeden tuttu. Diğer elini hep yaptığım gibi bakışlarımı kaçırmamam için yanaklarıma koyup sıktı ve devam etti.
"Böyle savunmasız, her şeye açıkken daha güzelsin."
Tam konuşacaktım ki telefonumun sesiyle kafasını çevirdi. Tutuşu daha da sertleşirken yanaklarımı bir anda bırakıp komodinin üstündeki bana aldığı markasını bile unuttuğum son model telefona uzandı. Kaşlarını çatıp telefonu alarak bana tuttu. Poyraz ın ismini görerek ellerimi haraket ettirdim. Kafasını haraket ettirmeden, kıpırdanan ellerime bakıp ayağa kalktı ve telefonu açtı.
"Ne var?"
Telefonu açmasıyla ona sinirle bir şekilde baktım. Telefonun ucundaki Poyraz ı dinlerken bakışlarımı fark edip her zaman takındığı o gülümseneyi takınarak yanıma geldi. Yatağa çıkıp bacağını diğer tarafıma atıp beni bacaklarının arasına alarak karnıma ağırlığını vermeden oturdu. Ben ona sinirle bakmaya devam ederken o parmaklarını ağzıma götürdü iki parmağıyla dudaklarımı zorlarken pes ederek dudaklarımı araladım anında içeri gönderip dilime dokundurdu. Parmaklarını emmeye başlamamla kehribar gözleri bana anlatamayacağım o bakışlarını sundu.
"Hayır bugün okula gitmeyecek." Diyip telefonu Poyraz ın yüzüne kapattı.
Parmaklarını emerken duyduğum şeyle gözlerimi açtım yüzündeki sırıtış beni daha sinirlendirirken hınçla dişlerimi parmaklarına geçirdim. Anında acıyla inleyip paramklarını ağzımdan çekerek boştaki eliyle saçlarımı tuttu. Isırdığım parmaklarındaki diş izlerine baktı. Ben kızmasını beklerken az önceki gülüşü geri geldi. Salyalarımla ıslanmış parmaklarını ağzına götürerek emmeye başladı. Bu görüntü beni tahrik ederken o bunu bakışlarımdan bile fark ediyordu. Parmaklarını ağzından çekip bana yukardan bakarak gülümsedi.
"Canımı yaktığında sana bayılıyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Folie à Deux - BxB
De Todo#TAMAMLANDI# Saplantılı bir aşkın yorgun bir kalbe uğramasıyla korkunun ve bağımlılığın iki kişilik deliliğe dönüşümü. +18 ‼‼‼‼🔞Ağır cinsellik, toxic ilişki, şiddet, bdsm içerir🔞‼‼‼‼‼