14

4.5K 195 14
                                    

Sırtımdaki ağır çantayla ve yüzümdeki gülümsemeyle kapının önünde Poyraz' ın gelmesini bekliyordum. Geçen günlerde İlhan' la maç izlerken iddiaya girmiştik. O kazanırsa bir hafta boyunca istediğini yapacaktım, ben kazanırsam bir hafta boyunca Poyraz' da kalacaktım.

Ben kazandım.

Poyraz' ın gelmesiyle arabaya doğru ilerledim. Bagajı açacakken elimin üzerinden bagaja uzanan elle şaşkınca arkamı döndüm.

"İlhan?"

"Efendim bebeğim?"

"Sen nereye?"

"Ben de Poyraz da kalacağım."

"Sen Poyraz' da kalacaksın?"

"Evet. Çok severim ben Poyraz' ı biraz gül yüzünü göreyim istiyorum."

Ben sinirle ona bakarken Poyraz duyduğuyla sürücü koltuğunun camından kafasını uzatıp konuşmaya dahil oldu.

"Yalnız ben böyle bir şeyi kabul etmedim."

"Sorduk mu lan müptezel, bak dalgana."

Aniden Poyraz a karşı değişen tavrıyla şaşırarak kahkaha attım. Poyraz, İlhan ın ona çıkışmasıyla surat asıp kendi kendine söylenmeye başladı: "Bildiğin haneye tecavüz ama bu."

"Hadi gidiyoruz."

İlhan bir anda kıyafet dolu çantamı sırtımdan çekip kendi çantasıyla beraber bagaja attı. İkna etme çabasına bile girmeden kafamı bıkkınlıkla sallayıp ön koltuğa yöneldim.ilhan anında kolumdan tutup beni durdurdu.

"Hop hop nereye?"

"Oturacağım gitmiyor muyuz?"

"Hayatta olmaz geç arkaya."

"E yuh ama."

"Aynen bebeğim bence de."

Oflayarak arkaya yönelip oturdum o da anında ön koltuğa oturarak Poyraz' a sür komutu verdi. Poyraz bir şey diyemezken sinirle söylenerek sürmeye başladı.

15 dakikadır kimsenin konuşmadığı sessiz bir yolculuk yaparken arabada mutlu olan tek kişi bendim. En azından kavga etmiyorla-

"Napıyorsun lan düzeltsene aynayı!"

"Hadi lan ordan benim oğlanı dikizliyorsun değil mi ayndan. Böyle sür."

"Ya manyak mısın nesin nasıl göreceğim arkadan gelen arabayı düzeltsene aynayı."

"Sür sen ben sana söylerim."

"La havle!"

Dikiz aynası yüzünden ettikleri gereksiz kavga şu bir haftanın nasıl geçeceiğinin habercisiydi. Bıkkınlıkla kendimi atkaya atarak son pişmanlığın fayda etmediği gürültülü bir yolculukta kapana kısılmıştım.

Folie à Deux - BxBHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin