Az éjszaka a palota őrség felriasztott minket, mivel találtak egy nőt az erdőben. Lent voltam Thranduillal a trónnál, mikor elénk hozták az illetőt. A nő ápolatlanul festett, karjai tele voltak karcolásokkal és horzsolásokkal. Egyből felé indultam, mikor Thranduil a derekamnál fogva kapott el. Fel néztem rá.
- Ne oly elhamarkodottan! -felelte.
- Mit kerestél az erdőben? -kérdezte Thranduil.
- Én... eltévedtem....-dadogta, félve nézte Thranduilt. Legolas az íjával a kezében jött felénk.
- Eltévedtél? -kérdezte Thranduil. - Még is mi okból voltál erre? -kérdezte ismét.
- Lovasvég urának a menyasszonya vagyok, támadás ért minket és a lovam meg vadult és itt az erdőnél rázott le magáról. -felelte könnyezve. Legolas figyelte a nőt, majd az apjára nézett.
- Thengel elesett? -kérdezte Thranduil.
- Nem tudom, engem menekülésre kényszerített. -suttogta rémülten. A nő tekintete rám tévedt. Szemeiben csodálatot véltem felfedezni, megindult felém, majd térdre is ereszkedett. Thranduil maga mögé irányított. Az őrök elkapták a kezeinél fogva.
- Te győzted le! A neved dicső énekekbe lett foglalva! Le győzted a gonosz barbárt, ki birodalmakat pusztított el! -fel nézett rám.
- Meg védtem a népemet és a családomat, ennél többet nem tettem. -feleltem.
- Megmentettél minket, embereket is! -felelte. Thranduil ki húzta magát, arcán büszkeséget véltem felfedezni.
- Ada! -kiáltott álmos hangon Híriel. A katonák hozzánk kísérték, Thranduil pedig fel emelte.
- Miért nem alszol? -kérdezte csendesen.
- Szomjas vagyok. -suttogta és az apja vállára feküdt. Thranduil mosolyogva simította meg a hátát, majd az egyik katonára nézett.
- Adj neki inni, utána kísérd fel őt! -mondta Thranduil és át adna neki Hírielt.
- De meg teszem én. -mondtam. Thranduil rám nézett.
- Nem, most itt van rád szükség! -felelte, utána vissza nézett a nőre, ki még mindig félve nézett minket. - Emlékszel az útra? -kérdezte tőle Thranduil.
- Igen, emlékszem. -felelte. Oda mentem hozzá és kezemet felé nyújtottam. Nézte a kezemet, majd a koszos kezére nézett.
- Én...-kezdett szamabadkozni, mire meg fogtam a kezét és felhúztam.
- Ne félj! -suttogtam mosolyogva. - Mi a neved? -kérdeztem, majd át fogtam őt, ugyanis reszketett.
- Morwen. -suttogta.
- Adj neki enni, és öltöztesd át, amint végeztek, indulunk! -parancsolta Thranduil én pedig bólintottam. Félve és egyben mohón evett, miután új ruhákat kapott és el látták a sérüléseit.
- A kis lány, aki le jött, ő a te lányod? -kérdezte.
- Igen, a lányom és van egy fiam is. -feleltem mosolyogva. Végzett az evéssel és érdeklődve nézett rám.
- Fájdalmas a szülés? -kérdezte halkan, és egyben félve.
- Ez szerintem mindenkinél más lehet, ne az én szülési élményemre légy kíváncsi. -feleltem. Lassan indultunk a kapuk felé, fel ültem a lovamra, majd fel segítettem magam mögé Morwen. Oda lovagoltunk, ahonnan elmenekült, rengetek holttest terült el előttünk.
- Nem! -Morwen leugrott a lovamról és az egyik test felé szaladt. Le ugrottam én is a kardom markolatát fogva szaladtam hozzá.
- Ő az? -kérdeztem.
- Nem, hála az égnek! -könnyezve nézett fel rám.
- Eléggé nagy támadás volt ez! -lovagolt mellénk Thranduil.
- De mit keresnek itt, főleg ennyien? -kérdeztem.
- Valami készül. -felelte Thranduil és le szállt jávora hátáról. Kezét a hátamra csúsztatta. Kürt szó töltötte be a csendet, a harcosok mind körénk gyűltek.
- Tündék! -kiáltotta valaki, Morwen magam mögé tereltem, közben fogtam a kardomat.
- Mi dolgotok nektek Lovasvég területén? -kérdezte egy férfi. Thranduil össze húzta a szemeit.
- Nem vagy olyan helyzetben, hogy kérdőre vonj! Nem háborúzni jöttem, csupán vissza hoztam valakit, ki a szívednek bizonyára kedves! -morogta Thranduil. A férfi át adta a dárdát, majd le szállt a lováról. Tekintete meg akadt rajtam, nem tudta le venni szemeit rólam. Csak nézett, Thranduil pedig ennek láttán magához húzott.
- Felség, úrnőm! -hajtott egyből térdet. Lassan nézett fel, majd tekintete meg állapodott menyasszonyán és egyből karjai közé emelte.
- Nem esett bajod?! -kérdezte szinte félve.
- Nem, megmentettek! -felelte. Thranduilra nézett.
- Hálás vagyok, amiért megmentettétek az életét! -hálálkodott.
- Nem tesz semmit! -felelte Thranduil. - Mond csak, volt oka a támadásnak? -kérdezte.
- Rabszolgákat gyűjtenek, próbáltak közülünk el hurcolni embereket, de nem sikerült nekik! -felelte.
- Érdekes. -felelte Thranduil.
- Nagyon nem jó, Lovasvég nem lesz így biztonságban. -felelte.
- Ahogyan a királyságom sem. -felelte Thranduil.
- Szerinted Sauron kezd erőre kapni? -kérdeztem. Mind a két tekintet rám szegeződött.
- A Gyűrűje nélkül ez lehetetlen! -felelte Thengel.
- Attól tartok, hogy ennél még rosszabb is vár ránk. -felelte. - Vissza kell mennünk! -mondta. Vissza ültem a lovamra.
- Még egyszer köszönöm! -mondta, Thranduil pedig bólintott. Vissza indultunk a palotába.
Napkeltekor értünk vissza.
- Emlékszem, amikor a pavilonnál sétáltál! -Thranduilra néztem.
- Mire gondolsz? -kérdeztem. Lassan és gyengéden fogta meg a kezemet.
- Hmmm, meg ismételhetnénk. -suttogta vigyorogva és lágy puszit nyomott a kezemre.
- Vagy mehetnénk a forráshoz is. -simultam a testéhez és fel néztem rá. Kezei végig csúsztak a hátamon, majd a fenekemen.
- Az is jó. -suttogta. Elléptem tőle, mire tekintetével ki fejezte a nemtetszését. Mosolyogva néztem rá, miközben az ajtóig hátráltam.
- Ne játssz velem! -morogta vágyakozva.
- Nem szokásom! -billentettem oldalra a fejemet, ki nyitottam az ajtót és elindultam le a lépcsőkön, ki a forráshoz. Thranduil jött utánam, az ajkamba harapva néztem rá. Lassan ki bontottam a hajamat a fonatokból, hagytam, had omoljon a hátamra, majd le is vetkőztem és bele mentem a vízbe. Thranduil a hátamhoz simult, majd lágy csókokkal halmozott el, mint le hunyt szemmel élveztem.
- Még mindig szerencsésnek érzem magam! -suttogta, miközben keze felfedező útra indult a testemen.
- Akár csak én! -suttogtam és felé fordultam. Végig néztem a testén, majd kezeimmel végig is simítottam a mellkasán, majd a vállain és a kezein. Fel néztem rá, az arcomat nézte, szinte láttam az irántam érzett szeretetet a szemeiben. Lassan hajolt le hozzám, majd meg fogta a lábaimat és felemelt. Lábaimat a dereka köré kulcsoltam és át öleltem a nyakát. Lassan csókoltam meg puha ajkait, mit mohón viszonzott és nem hajolt el.
KAMU SEDANG MEMBACA
Bakacsinerdei Király Szerelme
Fiksi Penggemar- Kérlek ne csináld ezt! -mondtam rémülten, de még csak nem is válaszolt és nem is állt meg. -Thranduil nagyon szépen kérlek! -kértem őt. Mintha meg sem hallotta volna, amit mondtam. Le fektetett a puha nyugágyra, majd ismét vadul tapadt ajkaimra, r...