Dr. Jekyll és Mr. Hyde

27 3 0
                                    

@kiscsillag_86 
Vállald be projekt könyvének mai hívószava
A Jekyll és Hyde musical Confrontation dalának magyar verziója.

----------------------------------------------------------

A nyugodt környezet egy látszat. A fák árnyéka hátborzongató az éjszakai világításban.
Hárman vannak. Egy nő és két férfi. A nő és az egyik férfi álarcot hord. Kettejük kezében pisztoly. Pénzt követelnek.
A harmadik csak nevet. Elteszi a nála lévő könyvet és kalapját arcába tolva feláll. 

— Nem hall? Azonnal szedje elő az értékeit!

Semmi válasz csak nevetés.

— Csak a türelmünkkel játszik! — szólt idegesen a nő — Lőj, Jack!

— Várj még Julia. Maga álljon fel és induljon a folyó felé! — szegeszte férfira a pisztolyát.

Az utasítás teljesítve lett. A folyóhoz érve a páros megadta az utolsó esélyt, de nem történt semmi.

— Ha te nem, akkor majd én! — dühöngött a nő és elsütötte a fegyverét.

Nevetve nézett fel, ám azon nyomban eltűnt a mosoly a szájáról. Jacket lőtte meg. Azonnal leguggolt hozzá és könnyek között szorította el a vérzést.

— Naiv kölykök. Alig múltatok huszonévesek. — hallották meg a rab hangját.

— Megfizetsz ezért... — ragadt Juliaban a szó, mivel ahogy megfordult a férfi előtte termett és megragadta a torkát.

Elvette a pisztolyt a nőtől és még egy lövést küldött a szenvedő ifjúra. A fiatal felnőtt lány elsírta magát a látványtól. Eddig sosem tudtak elbánni velük.
A férfi elengedte őt és rászegeszte a pisztolyt.

— Naiv kölykök.

Elsült a fegyver. Az ifjak egymás mellett feküdtek. 

-------------------------------------------------------------

— Hah! — riadt fel és az asztalára nézett.

— Nem kell aggódnod.

— Nem hagyom, hogy...

— Emlékszel az időre?

— Esti tizenegy... Most pedig hajnali két óra.

— Pontosan. Rég túlestünk a rabláson.

— Véget vetek az egésznek!

— Ugyan Jekyll. Egyek vagyunk.

— Nem!

— Hiába tagadod! Senki sem választhatja el Jekyllt Hydetól!

Múzsa könyvWhere stories live. Discover now