Ellenségek és veszteségek (Az utolsó emlékőrző) 18+

15 2 0
                                    

Egy sötét, borús éjszakán Lara ismét egy bűntény helyszínén volt. Figyelt minden apró részletet. A dohos szagú bútorkonok át az áldozat vérétől elszíneződött ágyig. Mint mindig Jay is vele tartott. A rendőrök mind elhagyták a helyszínt, őket, kettőjüket kivéve.

– Elmentek? – vetette fel a kérdést Jay, ahogy meglátta Larát az ablakon kihajolva.

–Igen, nyithatod a kaput.

A fiú teljesítette a kérést. Egy hatalmas fény töltötte meg a lakást. Amint megjelent az átjáró átléptek rajta, nem sejtve, hogy a szekrényben bujkálva meglátta őket valaki.

– Fallskit, Dejalkot. Végre megérkeztetek.

– Legalább egyszer tudnál minket a keresztnevünkön szólítani Delajla? – dünnyögött Jay.

– Corlukit, vigyen a vezetők elé.

– Sajnos nem tehetem.

– Hogy érti ezt?!

– Elfoglaltak.

– Fontos...

– Sajnálom, de nem engedhetek be senkit, míg le nem zárul a tárgyalás.

– Miért nem ezt mondtad Delajla?!

– Nyugalom Jay.

– Jack ügyében tárgyalnak.

– Kinek az ügyében? – döbbent meg Lara és Jay.

– Nem hallottatok róla? Pár napa felbukkant náluk egy Jack nevű fiú, aki bűntényt követett el. A felderítők azt mondták, elég ronda halált halt az a nő.

– Átharapták a torkát.

– Honnan tudod ezt, Dejalkot?

– Onnan jöttünk, Corlukit – türelmetlenkedett.

– Oh, nem értesítettek titeket, hogy ezt a Jack-es ügyet másokra bízták?

– Mint látod nem.

– Elfogni! – mutatott az egyik vezető Jay felé, s az őrök azon nyomban lefogták.

– Weronkot vezér...

– Elhallgasson, Fallskit!

– Mi folyik itt?! Engedjék el a fiamat! – érkezett meg egy nő.

– Sajnálattal közlöm, hogy nem tehetjük.

– Hogy érti?!

– A felderítők azonosították Jack személyét és majdnem teljesmértékben Jay Dejalkotra hasonlít.

– De csak majdnem!

– Amíg le nem zárul az ügy, addig az Oválisban lesz a fia.

– Lara.

– Jay egész végig velem volt, Weronkot vezér. Együtt voltunk ott a helyszínen.

– Szabályt szegett és felesel?! Örüljön Fallskit, hogy önt nem zárjuk be az Oválisba!

– Értettem, Weronkot vezér.

– Büntetése két hét bezártság. Most menjen! – Lara fejet hajtva távozott el lakosztályába.

Jayt a katonák bezárták az Oválisba. A fiú értetlenül állt az egész dologhoz. Nem tudta elképzelni, hogy ez a Jack ő rá hasonlít. Hirtelen egy hang szólt a fejében.

– Ez a Jack?! Hogy lehetsz ennyire szívtelen Jay.

– Ki van ott?! – pattant fel és riadtan nézett körbe.

Múzsa könyvWhere stories live. Discover now