Írásos Inktober-31.

13 1 0
                                    

31. Tűz

Miután Rokko megtudta, unokahúga megszökött, katonákat küldetett utána. Másnap híreket kapott arról, hogy Sekretra Daemra bandíták támadtak a másik birodalomban haragra gerjedt, s addig szorította a hírvívő torkát, míg az már majdnem eszméletét vesztette. A vibraliai uralkodónő állította meg, ám ahogy a királynő elfordult, fogta a küldöttnek lovát, és hátára ülve Foweriába vette az irányt.

Egykoron ő maga tervezte meg és hozta a szabályokat a határral kapcsolatban. Most azonban ő az, aki a Fényesség Birodalmából legelőször megszegi, hogy megmentse Sekretrát. A távolságot felmére elég hamar elérte a határt, és az ott ácsorgó őrök felett átugratott, ezzel Foweriába érkezve. Mire a katonák kettőt pislogtak eltűnt.

Arka Prasilvamot már az ideg verdeste, mivel valaki folyton megállította az útja során vagy más irányba terelte. Most éppen a legtávolabb volt a fia szobájától. Az udvaron osztotta ki az utasításokat a kert virágjainak elrendezésével, mikor síkitásokat és kiabálásokat hallott meg.

A nő elejtette a kezében lévő papírokat, a férfi pont eléje ugrott a ló pedig továbbra is száguldott az őt érte ingerek miatt. Rokko mérhetetlen dühöt árasztott, míg Arka mérhetetlen félelmet. Látta már egyszer ezt a tekintetet és nem akarta újra átélni az ehhez kapcsolódó történteket. Önkéntelenül ordított fel, amit a két birodalom összes démonvérűje hallott.

Mielőtt a démon csitíthatta volna fentről egy hatalmas tűzcsóva közeledett feléjük. Arkát félrelökve, maga köré egy vízburkot képzett. Az unokaöccsével egyidős fiú támadt rá, amely egy idő után még jobban idegesíteni kezdte.

Múzsa könyvWhere stories live. Discover now