Emeralise, Codaructore 1. rész

18 3 6
                                    

Fantasyrose4856 Fejlődj velem! könyvének hatodik feladata.
Két-három részben készítem el, a második és harmadik képről a történetet.

1. Tulajdonság: mentálisan erős, okos, független, zárkozott, magányos
2. Tulajdonság: gonosz, okos, kapzsi, zord, érzelmes

Emeralise

Végre befejeződött a tárgyalás a védősereg elhelyezkedéséről. Védősereg? Persze. Még csak férfiaknak sem mondhatóak. Ha így folytatják, sosem fogják legyőzni őt. Hiába próbálkoztam csatlakozni hozzájuk, kinevettek. Ráadásul csak akkor léphettem volna be, ha a kapitányukkal egybekelek. Még mit nem! Nem kell nekem senki! Most éppen az erdőben tengődők, bár úgy érzem, figyelnek engem.

Codaructore

Jelentették, egy az ellenség közül átlépett a mi területünkre, és nem hokoza, hanem egy kerelint! Tökéletes. Egy kerelintért sokat adnak. A szürkületkor el is indultam, hogy felkeressem. Hamar megtaláltam. Tudom, hogy érzékeli a jelenlétemet. Ne aggódj kis kerelint, a varázserőd hasznomra lesz!

Emeralise

A fejem hirtelen fájni kezdett. Eddig nem találkoztam ilyen erős kontroll-lal. Az erőm még fejletlen ehhez képest. Nem szabad elaludnom... nem... szabad.... Néhány ágreccsenés volt az utolsó, amit hallottam, utána a teljes sötétség.

Codaructore

Jobbnak láttam azonnal használni az erőmet. Érdekes, mintha ellenállást tapasztaltam volna. A korábbi kerelinteknél nem fordult elő. Előjöttem a bokrok árnyékából, és ölbe vettem az alvó lányt. Valami megváltozott bennem, de nem törődtem vele. Visszatértem a palotámba, s az elkerített folyosó felé vettem az irányt. Átadtam a lányt az áruló hokozáknak, majd utasítottam őket, hogy hagyják békében Emeralise-t, ha mégis ellent tennének a parancsnak súlyos büntetésre számíthatnak. Hogy honnan is tudom a nevét? Ez az egyik képességem. A kontroll-lal nemcsak a jelentése szószoros értelmében irányítani tudok másokat, hanem kutatni is. Ami fontos volt számomra a kerelint neve, ereje semmi több.

– Lord – állt az utamba az egyik szolga, biztos meg elkalandozott a figyelmem.

– Mi okod van arra, hogy megállíts engem?! – használtam rajta a képességem, mire a földre rogyott a fájdalomtól.

– A... kerel...

– Beszélj érthetőbben!

– A kerelint híre mindenkihez eljutott – mondta ki nagy nehezen.

– Hogyan?! – kaptam fel a vizet.

Ki híresztelte el? Vajon most is keresik a lányt?

– Az egyik hozoka volt az áruló.

– Egy áruló mindig áruló marad. Hozzák elém!

Emeralise, Codaructore

Lépteket hallottam először. Valaki a karjaiban cipelt később pedig átadott másoknak. Hol vagyok? Még nem tudom kinyitni a szememet. Ismét visznek valahová... Most már elmosódott alakokat látok... Nem, ez nem lehet! Ő az, akit Lordnak neveznek! Túlléptem a határon, és elkapott!

(C) – Nem kell kétségbe esned Emeralise – ahogy csak tudtam a legnyugtatóbb mosollyal néztem rá.

– Lord az újabb ár... – súgta a férfi fülébe a hokoza.

(E) – Újabb ár? Az erőmet árulja?! – döbbentem meg.

(C) – Egy kerelintnek ez a sorsa a birodalmamban.

(E) – Maga egy aljas, kapzsi...

(C) – Sok jelzőt mondtak rám az évek alatt, kedves.

(E) – Ha akkora a kontrollja, rájöhetett volna, hogy nekem csak ez az erőm van semmi más! Én nem vagyok kerelint! – nevettem fel hangosan.

– Lehetetlen. Lord Codaructore sosem téved!

(C) – Elég! – vetettem véget a szónoklatnak. – Szóval azt mondod Emeralise, te nem vagy egy közölük?

(E) – Pontosan.

(C) – Hm. Érdekesnek találom. Emellett van egy ajánlatom számodra.

(E) – Egy ajánlat? – döntöttem oldalra a fejemet.

Milyen ajánlatot akar nekem adni Codaructore?

Múzsa könyvWhere stories live. Discover now