A város felett.

23 3 3
                                    

heni_aki_ir Karakterek új helyzetben könyvének első feladatának megoldása.
A Spirit of the Darkness - Amnézia könyvem egyik főszereplőjét, Amarellót választottam a feladat karakterének.

************************************************************

"Félsz?"

A hang ismerősen csengett. Ez csak egy rémálom lehet. Közelebb lépett, nekem is előrébb kellett mennem. A tető szélén állok, még egy lépés és már zuhanok. Kitárom a szárnyaimat, ezzel hátralökve őt. Csak nevet. Megfordulok, ismét mögöttem van.

"Félsz?"

Hangja megremegteti a lelkem. Lassan veszem a levegőt. Nem hagyom, hogy úrrá legyen rajtam. Kipattan a szemem. Nem kapok levegőt! Lefogta a számat és az orromat!

"Rettegsz?"

Kacag, miközben a másik kezével barázdákat vés az arcomra. Érzem, ahogy belém akarja mélyeszteni az agyarait.

"Te csak egy illúzió vagy!"

Kiszabadítom magam, végre szembenézek vele. Hevesen ver a szívem, tudom, hogy az övé is.

"Egyek vagyunk!"

"Nem! Tűnj el!"

Az ajtóhoz szorít, próbálja átvenni fölöttem az uralmat. Mélyen a szemébe nézek, mikor eltorzul az arca a fájdalomtól. Az oldalába vájtam a tőrömet. A nyoma rajtam is meglátszik. Két szempillantás múlva már harcolunk. Megered az eső.

*"Egy test és egy vér, a lelked is enyém, őrjítő félelmed érzem én!"

A pocsolyában fekszem, nem bírom tovább. Fölém tornyosul, felemeli a fegyvert. Lehunyom a szemem.
„... mert szeretem őt!"
Meghallom a fejemben a szerelmem hangját. Ádáz mosolyra húzom a számat. Tudom, mit kell tennem.

Hirtelen változnak a körülmények. Én szorítom a penge élét az ő torkához. A brossom fénylik, hamarosan eltűnteti őt.

"Már több vagyok, mint te. Nem vagyok az a lázadó, akitől rettegtek. A Szellemek Testőre vagyok!"

Ordítás kíséretében válik kámforrá. Ahol sebhelynek kéne lennie, nyoma veszik. Kitisztul az idő. Azzal, hogy legyőztem a régi énemet, lezártam a múltamnak azt a részét.



*A Jekyll és Hyde musical magyar változatának egyik versszakából származó mondat.

Múzsa könyvWhere stories live. Discover now