Aurora Zephyr

4 1 0
                                    

Aurora Zephyr az égi város, mely azért felelős, hogy a viharban eltévedt hajósokat biztonságba terelje. Nyolc angyal őrzi a kapuit, akik szigorú törvényekkel kormányoznak, s egymással, ellenszenvvel beszélnek.

Déli: Jerathra, az égi angyal, aki a fővezetőnek az egyetlen leánygyermeke, s az örököse.

Nyugati: Luphieriera, a tisztaság angyala

Északi: Olorkun, az áldások angyala

Keleti: Raeriol, az áldások angyala

Olorkun és Raeriol ikrek evégett a fővezető ugyanazon címet adta nekik, mivel nem szerette volna őket elválasztani túlságosan egymástól...

– Elég az Akadémián történelmet tanulniuk – lépett be egy feketecsíkos szárnyú, barna, göndörhajú nő a szobába.

– Mit keresel itt, Luphieriera? A kapunál kellene őrködnöd! – nézte szúrós szemekkel az angyalok fővezére, Isuthol, az elítélés angyala.

– Onnan jövök, drága bátyám. A hellének nem hajlandóak megjelenni a Szövetség napján Xanteniában – kezdte meg a jelentést Luphieriera – Emellett a védőangyalokra támadtak az erdő felől a labyrinthiak.

– Nela, Garaldion! A mai órának vége. Legyen nálatok fegyver, mikor elindultok a rómaiakhoz és kerüljétek a hellén és labyrinth származásuakat! – csukta be a könyvet Isuthol, majd távozott a nyugati kapu őrével együtt.

*******************

Nela végigsétált a kristály utcán, ahol a különböző árusok és vevők alkudoztak egymással. Egy évvel ezelőttig boldog volt az égi városban, ám amióta elvesztette Garaldiont, minden érvényét vesztette. Az egész egy hazugság volt. A nyugati kapu felé sétált, ahol a hét arkangyal már tartózkodott. A Szövetség napjára igyekeztek Nesephbe. Cipője sarka halkan kopogott, köpenye susogott, ahogy szárnyai is. A finom illatokat sem tudta értékelni, csak a bosszú járt az eszében Luphieriera és Isuthol ellen. Észrevétlenül csatlakozott a küldöttekhez, mit sem tudva arról, hogy valaki figyeli őt. Az épületek a felhők fölé magasodtak. Aurora Zephyr volt a négy város közül a legmodernebb, ám náluk sosem járhattak a portaposók. A tökéletességet nem lehetett bemocskolni a lent élőkkel, ám az elmúlt években a Próba szabálya kimondta, hogy néhányan, akik olyan jelet kapnak, azoknak fent kell élniük. A gyerekek elől eltitkolták, de azok, akikre ez a sors várt rabszolgák lettek. Nem kommunikálhattak a családtagjukkal. Michael, Samael, Uriel, Metatron, Zadkiel, Raphael és Azrael sem tudott ezekről az információkról, pedig az engedélyükkel hozhatta volna törvénybe a kormányzó. Az arannyal bevont kapunyikorgás nélkül nyílt ki, s a Nap fénye majdnem elvakította a kisebb rangban lévőket. Egyszerre hallatszott a szárnycsapás, mely jelezte, mindannyian elindultak az egyiptomiakhoz. Nela a tömeg közepén szárnyalt elegendő távolságra Isutholtól. A leány nem sejtette, hogy a fővezér már tudja, hogy visszatért, s arról sem, hogy Garaldion valójában túlélte a merényletet, s most az álnok férfinak dolgozik.

Múzsa könyvWhere stories live. Discover now