A démoni kard

16 2 2
                                    

FantasyRose4856 Fejlődj velem! könyvének nyolcadik feladatához.
A harmadik képről Julie Kagawa Shadow of the Fox című könyvében lévő katana kard jutott eszembe, ezért megpróbálok a trilógia kardjáról egy alternatív leírást adni.

Kamigorosi, azaz istenölő. A katana, melybe egy démont zártak be még évekkel ezelőtt. E kard az Árny klán birtokában van. Csak az forgathatta, akit kiválasztottak és megedzettek rá. A legutolsó, akinek a tulajdonában volt, Tatsumi nevet viselte. Hiába törölték ki belőle az érzelmeket elbukott.

Miért kell a hordozójából eltávolítani az érzelmeket? A démon volt az oka. Hakaimono ezeken keresztül tudja átvenni a irányítást a Kage démonvadászok felett. Ezért kellett egy üres porhüvelynek képezni őket. Ha elbuktak végeztek velük és a senseiük szeppukut követtek el.

A körülmények, melyek Tatsumi vesztét okozták, nem ismertek. Már egy hónapja annak, hogy megölték és a démont visszazárták. Egy új Kaget képeznek, mivel szorít az idő és a sárkány éjjele hamarosan eljön.

Ez a Kage egyidős volt Tatsumival.

Kahirának csak két hónapja volt, ám nem okozott gondot neki, mivel szinte mindig semleges tekintettel vette a harcokat. Hiába próbált Hakaimono egyetlen egy érzelem foszlányt is megragadni nem tudott.

A lány úgy forgatta Kamigorosit mintha mindig is az ő tulajdona lett volna.


Ennyi lett volna ez a feladat megoldás, mivel fanfictionba menne át párbeszédek tömegével.

Múzsa könyvWhere stories live. Discover now