Szakértők a haditanácsban

7 3 0
                                    

heni_aki_ir  könyvének harmadik feladatának megoldása.

*********************************************************

"Valami problémája van?"

Nem adtam választ a kérdésére. Lassan az egyik táskához lépek, s kiveszem a benne lévő térképet, amit a felfedezők és kémek készítettek az első éjszaka, míg ezek a hitványak húzták a lóbőrt. Tudtam, velük semmire sem megyünk így elkészítettem magam a tervet. Odavágom eléjük, majd elhagyom a sátrat. Nem kellett sok idő, hogy utánam jöjjenek. Sőt! Az egyikük fegyvert fogott a hátamnak. Már megint a puskák! Hát nem volt elég nekem azon az átkozott vadnyugati városban, Fortuna?

"Nem engedélyeztük ennek a tervnek az ötletét!"

"Nem tudtak erről a tervről."

Fordulva vissza így folytattam:

"Több csatát és háborút megvívtam, míg maguk csak ültek a bársonnyal bevont széken, és megjátszották magukat a nőknek. Nem fogok se választani, se szavaztatni! Ezt a tervet fogom végrehajtani, míg maguk ülnek a szép hátsójukon bent a sátrukban!"

Elkerekedett szemmel figyeltek, mikor kitártam a szárnyaimat. Az egyikük feleszmélve elsütötte a fegyvert. A golyó egyenesen a mellkason felé száguldott. Félreugrottam, ekkor hátulról az egyik katona fejbevágott. A sötétség beborít mindent, én pedig a földre esek...

Az egész egy csapda volt. Hallották a híremet a tetőn történtek után. Rám vadásznak... Miért csak most jut el a tudatomig? Miért nem állítottam meg azt a fotóst... vagy hagytam, hogy az a nő elcsábítson, mikor ott van nekem ő...

Múzsa könyvWhere stories live. Discover now