Melodyne

20 3 0
                                    

Fantasyrose4856 Fejlődj velem! 11. feladatának megoldása.
Az Emeralise, Codaructore című írásaimból vettem elő Melodyne karakterét.

Az erdőben újabb harci üvöltések zavarták meg a békét. Egy fiatal kerelint éppen gyakorlatot tartott magának a kihalt mégis élettelteli helyen. Mézszőke hajába néha belekapott a szél és az újabb ellenfél megsebesítésekor kék ragacs már egyre csak elszínezte a tincseinek háromnegyedét. Már régóta raboskodott a Lord birodalmában, mégis arisztokratához méltóan öltözködött. Zöld színű páncélt viselt vörös, megtépett palásttal, amelyet a fiatalabbik herceg igencsak érdekesnek tartott. Varázsereje használata közben Dyne-nak a fülei hegyesebbek lettek és körmei karmokká nőttek. Fehér arca világított a sötétben, ezért is talált rá hamar. A kerelint mérgesen fordult az ifjú herceg felé, aki csak ételt vitt neki. A lány üvöltéseit még a várban is hallották. Zavarta, hogy Tore még mindig őt figyeli, ezért megkérte, vezesse ismét vissza a "börtönébe".

*********

Codaructore titkolta apja és testvére előtt, hogy beleszeretett a leányba. Mindig bűvölettel nézett a opálkék szemekbe. Amikor Dyne épp aludt, belopozott hozzá, de nem nyúlt a hajához, pedig tudni akarta, milyen lehet a tapintása. Csodálattal telve figyelte a harci öltözékben alvót. Legszívesebben csókot hintett volna a szájára, ám ez tilos volt. Ő egy fotolak volt, akinek a kerelintek az ellenségei. Hosszú ideig vivódott magában, míg végül makacskodva hagyta el a szobát.

Múzsa könyvWhere stories live. Discover now