Írásos Intkober-12.

14 1 0
                                    

12. Elegáns

Újabb kiállítást rendeztek a Fehérházi Múzeumban. A kezdő ruhatervezőknek hirdetett verseny eredményeit láthatták a nézők. A téma a viktoriánuskori divat volt, melyre csapatokban lehetett jelentkezni. Olívia, Magda, Elvira és Holló csoportja nyerte meg a vetélkedőt.
Sajnos Elvira a nyílt nap előtt megbetegedett, így nem mehetett el az eseményre. Olívia továbbképzés végett elutazott Párizsba. Ezen okokból Hollónak és Magdának félre kellett tenniük az egymás iránti utálatukat. Hamiskás mosollyal figyelték a látogatókat, akiktől sok dicséretet kaptak az elegáns ruhák elkészítéséért, de csak ők ketten. Hollónak ez nem tetszett, emiatt megkérte a szervezőt, hogy felhívhassa a másik két társukat, ám mikor megtette, megdöbbentő híreket kapott.

"Magda!"

"Mit akarsz megint?"

Forgatta unottan a szemét a leány.

"Hazudtál Viának és Elnek!"

Mondta minél hangosabban a fiú, hogy mindenki hallja. Ehhez a mikrofont is kézbe vette.

"Most azonnal átutalod a lányoknak a részüket, vagy elmondom a kis titkodat!"

"Az a pénz engem illet! Ti nem csináltatok semmit csak varrtatok!"

Próbált érvelni a lány, ám nem volt hatással senkire, mivel a zenét kezelő srác egy videót vetített ki, amin az látható, hogy Magda a három másik társának terveit kidobja a kukába és tönkreteszi a félig elkészített dresszeket. A következőn pedig Holló, ahogy megtalálja a papírokat és egész éjjel a kiállítási darabokon dolgozik.

"Hajdú Magda, ezennel kizárom a versenyből és utasítom, tegye meg azt, amit az ifjú kért öntől! Utalja az egész összeget, ami a számláján van!"

Szólt közbe az egyik versenybíró.

A lány magában dühöngve vette elő a telefonját és hajtotta végre a kérést úgy, hogy neki nem maradt semmi.


Sziasztok, igen tudom, más volt a szó, de arról nem jutott eszembe semmi, ezért választottam egy másikat.

Múzsa könyvWhere stories live. Discover now