Társak

15 1 1
                                    

"Biztos vagy benne, Rémárny?"

"Igen, Szúrok."

Ketten álltak ki a legalább száz fős csapat ellen. Egy fiú és egy lány. Vámpír és démon.
Rajtuk kívül mindenkit hipnotizáltak. Az egész kollégiumot és a hadsereget. A hercegség lakóinak utolsó reménye ők voltak.

"Sajnálom... én... nem állok készen..."

"Akkor menekülj! Nem akarom, hogy bajod essen!"

A lány megtette az utasítást könnyes szemmel. Gyáva volt. Nem mert kiállni társai ellen, pedig hányszor megküzdött velük a gyakorlatokon.


Pár nap múlva...

Ünnepelték a fiút, aki nem vágyott a figyelemre.
Elítélték a leányt, aki elismerést szerett volna.

Abban az évben mindkettőjüket fájdalom érte.

Az ifjút felfüggesztették az ármánykodása miatt.
A hajadont besorozták a női hadtestbe.

Nem találkoztak utána. A két fiatal sorsa megpecsételődött azon a napon.


Pár év múlva...

A fiatal felnőtté vált, aki a kegyetlenségéről volt híres, miközben szíve megértésért sóvájgott.
A lány felnőtté vált, aki egy tervet szőtt, miután rájött, kinek az örököse.

A férfi lázadók hadvezére lett, ám a bukás után csak nyugodtan szeretett volna élni, míg a börtönbe nem viszik.
A nő kiszemelte magának egy eseményen, kutatott utána, végül rávette, segítsen neki, majd két méreggel és a rokonával sarokba szorította.

A háború végére zsarolás mellett más is összekötötte őket.
A démonnak felelevenedtek a vámpírról az emlékei, szerelmet vallott, ám ez fordítva nem történt meg.
Ő dühöngött, majd megtörten tért vissza a fogság után.


Pár hónap múlva...

Végleg testőrré, a két birodalom gárdjává vált a férfi, közben az érzéseivel küszködött.
A nő elfogadta végre a hatalmát, amitől rettegett. Kezelni tudta.

A vámpír és a démon közelebb került egymáshoz. A hajadon megmentette a férfit.
A férfiú két betegséggel küzdve a másik birodalomba került néhány hónapra.

Feszültség volt a két felnőtt között. Féltékenység, hamis harag, félelem.


Pár hónap múlva...

A vérszívó emlékeit elvették, ismét gyűlölte a jégerejűt.
Az arisztokrata szíve edzett lett, ám szenvedett.

Egy végső harc közben minden érzés, emlék felszínre tört.

A vámpír megmentette a démont, annak tudatában, hogy el fogja veszteni a betegsége miatt az alakját. Nem történt meg.


Pár nap múlva...

A férfi oly sok év után biztos volt magában, és vallott.
A nő akkor érezte, a legboldogabb,

Mindketten megkapták az áldást.
Pár hónap múlva jegyben jártak.
Egy év múlva egybekeltek.

Múzsa könyvWhere stories live. Discover now