Találkozzunk a nyomtatónál reggel hétkor

8 2 0
                                    

 heni_aki_ir könyvének negyedik feladatának megoldása.

*********************************************************

A tetőn történt események és a vadnyugati kaland után pár hónappal...

A hangja dallamosan csengett, elfelejtetett velem valami fontosat... Megszólalni is alig bírtam.

"Szóval Alexander?"

Kérdezett ismét az álnéven, amit a jelentkezés óta használok. Lépteket hallok a folyosó felől. Mielőtt bármit mondhatnék betoppan a igazgató. A cetlit abba a papírzúzóba dobom, mielőtt elkérhetné.

"Korán érkezett, Alexander."

A nyomtatás megállt, mivel kifogyott a papír. A felettes homlokráncolva figyelt engem, majd a takarítónőt. A szemükben mintha felismerést láttam volna, majd ismét egyedül maradtam Agathaval.

"Tudod Alexander, lenne egy munka, amiben a segítségedre lenne szüksége az egyik katonai ismerősömnek."

A beszéde közben közelebb jött hozzám, kezével végigsimított a karomon. Azt tervezgettem az elmúlt napokban, hogy felmondok. Most pedig egy lehetőség is adott lett hozzá. Tovább duruzsolt nekem. A felénél már elvesztettem a fonalat.

"Elfogadod az ajánlatot?"

Hangosan nyelve bólintottam, mire sikítani kezdett. Feleszmélve értetlenül kapkodtam a fejem. A biztonsági őrök léptek be, akiknek mindenféle jelzővel erőszakosnak nevezett. Nem kellett sok, vittek is a főnökhöz, aki persze egyből kirúgott végig sem hallgatva engem. Ahogy kitették a szűrömet, eszembe jutott a mondata.

"Ennek érdekében úgy kell tenned, mintha bántani akarnál."

Azért akart megütni, hogy megszorítsam olyan erősen a csuklóját, hogy az beliluljon! Átkozott nőszemély! Bárhogy is legyen, a nekem adott címre kell mennem.

Múzsa könyvWhere stories live. Discover now