3. Ösvény
/Előzmény/
Ösvény a végbe.
Hányszor hallottam már ezt a mondatot. Sosem hittem benne, míg a rendőr, akit rám sóztak, annál inkább. Három eltűnéses ügyet kaptunk.
Susy, Rachel és Kim Cherval.
A lányok, akiket ott láttak utoljára január hetedikén. Roger egyáltalán nem akart odamenni, ezért egyedül indultam útnak. Gyűlöltem a társakat egytől egyig. Folyton megmondták, mit és hogyan csináljak. Dugó. Hihetetlen! Pont most, mikor épp sietős dolgom akadt!
Egy motoros száguld el mellettem és az ablakomnak dob egy követ, amely majdnem eltalálta a fejem. A szilánkok megvágták az arcomat, majdnem megvakultam. Eddig tartott a türelmem, azonnal bekapcsoltam az indexet és átsoroltam a belső sávba, melynek sokan nem örültek. Teljes gázt adtam, aminek hatalmas ára volt. Az esős úton megcsúszott a kocsim kereke, s egyenesen a szalagkorlátnak csapodtam....
***
/Jelen/
Valaki kihúz engem a roncsból, majd betesz valamibe. Nehezen nyitottam ki a szemem. Egy furgon csomagtartójában vagyok megkötözve. Két férfi hang üti meg a fülemet. Arról tanácskoznak, én leszek-e az utolsó vagy sem.
Ez nem lehet! Az egyikük Roger!
A sós könnycseppek áztatják az arcomat, amint meglátom az ördig mosolyát, miután kinyitotta az ajtót. Leguggol hozzám és halkan nyugtató szavakat mondogat nekem, miközben egy tűnek a tartalmát adja be.
Altató.
Egy teljesen másik helyen ébredek fel. Az ösvényen. A fák az egeik nyúlnak teljes sötétséget adva az útnak. Csak egyenesen tudok menni. Hangokat hallok a fejemben menetelés közben. Fáradt vagyok és szomjas. Órák óta gyaloglok, ám hirtelen megjelenik a motoros egy késsel a kezében.
Mindkét kezem hátra van kötve így alig tudok ellenkezni. Mielőtt belém vághatná a fegyverét, kirúgom a lábát. Rosszul esik, így saját magát szúrja le.Miután kiszabadítom magam tovább rohanok megtalálva az elveszett lányokat és a többi embert, akit elraboltak. Jobban körbenézve rájövök, hogy egész végig a temető mögötti erdőben voltak. Azonnal hívom a rendőröket és a mentősöket, akik időben ideérnek.
***
Susyt, Rachelt és Kimet még megmentették, de a többieket hamarosan búcsúztatják.
Roger kérelmezte a letartoztatásomat és börtömbe kerülésemet. Mindhiába a próbálkozása nekem hitt a bíróság, ami véleményem szerint felesleges volt.
YOU ARE READING
Múzsa könyv
PoetryMúzsák: Kalliopé: epikus költészet, filozófia, tudományok Terpszikhoré: tánc Thaleia: komédia, színház Melpomené: tragédia, dráma, táncélet Polühümnia: himnikus költészet Euterpé: lírai verselés, zene Erató: szerelmi költészet, dalok Kleió: történet...