Írásos Inktober-14.

16 3 0
                                    

14. Kastély

Kereken két nap telt el.
Aruira teljesmértkében átvette a vezetést. Most éppen a felsőbb kör épületének udvarában a szökőkút előtt ülök. Azt az utasítást kaptam, hogy kezdjem el belülről felbomlasztani őket. Nem örültem, hisz az apám és az ikrem is itt tartózkodik. Ha megtudják, mit is tettem eddig, bezárnak és elveszik a rúna kövemet, ami nélkül elveszítem az erőmet.

Meg akartam várni a sötétedést, ám hamar észrevett az egyik őr és magyarázatot követelt.

"Hanera Terrira. Mit keres ön itt?"

"Az apámat és az ikertestvéremet szeretném látni."

"Itt várjon, kérem."

Egyáltalán nem óhajtottam velük találkozni, de sajnos kénytelen voltam.

Ezt az egészet csakis Gliscen miatt csinálom. Diákkorunkban ő volt az egyetlen, aki támogatott, miután száműztek a családból. A férfi sokáig titkolózott előtte, míg nem egy nap úgy tért vissza a kollégiumba, mint akit megtámadott a szekta. Ironikusan hangik mostanra, pedig az akkor makacs fiú direkt uszította egyik tűzlényét maga ellen. Ekkor a rejtekhelyen számon kértem, és ő mindent kitálalt nekem.

Hirtelen képkimaradásom történt... Várjunk! Ki az a Gliscen?

"Lányom."

Hallottam meg apám hangját és boldogan pattantam fel és öleltem át. Együtt mentünk be a kastélyba, ahol a felsőbb kör tartotta a gyűléseit.

Múzsa könyvWhere stories live. Discover now