A hétvégén szerencsés voltam és feldobta a hírfolyam az idei Inktobert, amit most írásban végzek el és igen egy nap késésben vagyok.
Elnézést kérek, ha valamelyik rosszul van lefordítva.
1. Dream-álom
2. Spiders-pókok
3. Path-ösvény
4. Dodge-fortély
5. Map-térkép
6. Golden-aranysárga
7. Drip-csöpög
8. Toad-ellenszenv
9. Bounce-pattog
10. Fortune-szerencse
11. Wander-vándorol
12. Spicey-fűszeres
13. Rise-felemelkedik
14. Castle-kastély
15. Dagger-tőr
16. Angel-angyal
17. Demon-démon
18. Saddle-hágó
19. Plump-zuhanás
20. Frost-fagy
21. Chains-láncok
22. Scratchy-sebhelyes
23. Celestial-mennyei
24. Shallow-sekély
25. Dangerous-veszélyes
26. Remove-távolság
27. Beast-szörny
28. Sparkle-szikra
29. Massive-súlyos
30. Rush-roham
31. Fire-tűz*****************
1. (rém)Álom
Katrin órák óta vándorolt a mocsárban, mikor valami hozzáért a vállához. Sikítva ugrott odébb bele a koszos vízbe. Hiába forgott körbe, nem látta, ki vagy mi fogta meg. A csúszós kövek miatt alig tudott kimászni a partra, ám végül sikerült. Ezután szaporábbra fogta a lépteit a mielőbbi kijutás érdekében. Hosszú idő elteltével úgy gondolta, lerázta azt a valamit, de ekkor tocsogást hallott mindenfelől. Igyekezte leplezni a hangjában lévő félelmet, és szólongatni kezdte a követőjét. Hatalmas fénycsóva jelent meg, ami miatt majdnem elveszítette látását. Erős lökést érezve zuhant bele a mélyebb tóba. Levegőt kapkodva tartotta fejét a vízfelszín felett, csakhogy látta, amint több hínár is rátekeredett a lábára. A világosságban valamitől kitisztult a mocsár. Reménytelenül kiabált, hisz senki sem volt a közelében, hogy észrevegye. A vízinövény körbe fonta a leány fejét, és egy rántással a mélybe húzta.
"Katrin! Katrin, ébredj!"
Szólongatta a barátja.
"Hah!"
Zihált erősen Katrin, miután felébredt.
"Csak egy álom volt."
Ölelte át szorosan az ismerőse. Nyugodtnak látszott a környezet, míg Katrin ki nem nézett az ablakon...
YOU ARE READING
Múzsa könyv
PoetryMúzsák: Kalliopé: epikus költészet, filozófia, tudományok Terpszikhoré: tánc Thaleia: komédia, színház Melpomené: tragédia, dráma, táncélet Polühümnia: himnikus költészet Euterpé: lírai verselés, zene Erató: szerelmi költészet, dalok Kleió: történet...