Gökhanla gizli gizli buluşmaya devam ettik. Bir hafta boyunca görüşmediğimiz hiçbir gün yoktu. Okula gitmek yerine onunla buluşuyordum. Tabii ki bu durum çok geçmeden ortaya çıktı..
Ben ve Elif müzik dinlerken abim odaya girdi.
"Kapı çalmasını bilmiyor musun?"
"Sen de e okul diye bir şeyi bilmiyorsun sanırım."Kulaklığımi çıkarıp abime baktım. Elifle ikimiz ayağa kalktık.
"Daha sınavlar başlamadı bile. Ne e okulu?"
"E okulda sadece notlar mi yazıyor selin? Devamsızlık diye bir yer de var.""Sıçtım."
Korkuyla abime baktım.
"Abi şey..."
Abim üstüme yürüdü.
"Doğruyu söyle. Okula diye nereye gidiyordun?"
"Kafam dersleri almıyor tamam mı? Zaten son senem. Bir de o kadar olay oldu. Kafa dağıtmak için geziyordum biraz o kadar."Abim Elife baktı.
"Selin madem okula gitmiyor bana niye söylemiyorsun."
"Haberin var sanıyordum Alp abi."Abim tekrar bana döndü. Sert adımlarla üstüme yürüdü.
"Çocuk mu kandırıyorsun sen?"
Elif beni geri çekti ve aramıza girdi.
"Alp abi..."
"Elif çekil abicim sen."Abim Elif'i kenara çekti.
"Doğruyu söyle lan bana. O picle mi buluşuyorsun. Onu da göremiyorum bir haftadır."
"Hayır abi. Görüşmüyoruz."Abim kolumdan tuttu.
"Emin misin?"
"Evet."
"Bir yanlışını hissedersem selin, olacakları sen düşün."Abim odadan kapıyı çarparak çıktı. Derin bir nefes alıp yatağa oturdum. Elif de yanıma oturdu.
"Bu iş fazla uzadı Selin."
"Bir iş yok ki ortada uzasın."
"Umarım yoktur Selin. İşin sonunda üzülen kişinin sen olmanı istemiyorum."Elif toparlanmaya başladı.
"Nereye?"
"Ben artık gitsem iyi olur."
"Birisiyle mi buluşacaksin?"
"Evet. Sevgilimle."
"Bu çocuğu niye hiç benimle tanıştirmiyorsun?"
"böyle şeylerden hoşlanan birisi değil çünkü."
"Öyle olsun bakalım."Elif'i ugurladiktsn sonra odama geri çıktım. Hava kararmıştı. Yatağımın içine girdim.
Telefonumu elime aldığımda Gökhan'ın mesajını gördüm.
Gökhan - Uyudun mu?
Selin- Hayır.
Gökhan - Nasılsın?
Selin- Abimle tartıştık biraz.
Gökhan - İyi misin? Gelmemi ister misin?
Selin- Hayır hayır. İyiyim. Başım ağrıyor biraz. Duş alıp uyurum.
Gökhan - Emin misin güzelim?
Selin - Emin olmaya çalışıyorum.
Gökhan - Ben her zaman yanındayım.
Selin - İyi ki varsın:)
Gökhan - Seni yerim.
Selin- :)) burda olup yesen keşke.
Selin - Yemek demişken, acıktım sanırım biraz. Mutfağa gidip bir şeyler atistircam.
Gökhan - Tatlı yaptın mı ?
Selin- Bu aksamlik hayır.
Selin- Ben gidiyorum. Uyumadan önce yazarım.
Gökhan - Bekleyeceğim.Telefonu bırakıp odadan çıktım. Mutfağa gidip bir şeyler atistirdim. Abim maç izliyordu. Ortalığı dağıtmıştı.
Mutfağı topladım. Abim uyumuştu. Onun üstünü örttüm. Oturduğu koltuğun yanına oturdum.
"Buraya gelirken böyle olacağını bilmiyordum. Beni korursun diye geldim buraya. Senden kim koruyacak beni?"
Biraz daha düşündüm. Abime baktım. Onunla 3 yıldır beraber yaşıyorduk. Ya bu 3 yıldan öncesi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin arkadaşı (+18) -Yeniden Yazılıyor
Romancekaldırılan kitabım abimin arkadaşı (+18) -Ne yapmalıyız? Yakalanırsak kötü olur. Gökhan sessiz kaldı. -sakin ol. Ben heyecanlandım ve korktum. -Gökhan abi bişi desene! Gökhan bana döndü. Üstüme doğru yürüdü. -ne yapıyorsun? Ellerimi tuttu ve ben...