18

22.7K 473 165
                                    

Nefes almak için dışarı çıktım. Otelin biraz ilerisinde ormanlık bir alan vardı. Oraya gittim. Oldum olası ağaçları, ormanları çok sevmiştim. Burada ağaçların arasında minicik olmak ve kolayca saklanabilmeyi seviyordum.

Patika boyunca yürüdüm. Ağaçların etrafına ışıklandırma yapmışlardı. Arkadan otelde çalan müziğin sesi geliyordu. Yolda ilerledikçe ses de gittikçe kisiliyordu.

Şu an neden burada olduğumu sorguluyordum. Alpin kardeşi olduğum için mi buradayım? Alp beni kardeşi olarak görüyor mu ? Ne kadar iyi bir ilişkimiz var ki sanki? Bunca zaman morluklarımı, vehminjn bakışlarını benim yalvarislarimi görmemişti. Belki de işine gelmemişti. Ama Elif'in uykusunun geldiğini hemen fark ediyordu. Herkes fark ediyordu. Benim sesim duyulmuyordu ama Elif'in sesi susmuyoedu. Annesi babası abisi abimler herkes üstüne titiriyordu.

Düşüncelerime dalmış bir şekilde yürürken yolun sonuna geldiğimi fark ettim. Yolun altına atladım. Kumsala gelmiştim. Hava sıcaktı. Rüzgar bile az esiyordu. Ama deniz dalgaliudi. Terliklerimi çıkardım ve kumlara oturdum. Denize bakarak kolyemi tuttum.

"Burada olmana o kadar çok ihtiyacım var ki baba. Keşke bu dalgalar seni bana getirse. Aldıkları gibi geri verseler. Hem babamı hem çocukluğumu çaldıkları gibi geri verseler."

Gözümden yaşlar dökülmeye başladı. Kolyemi çok daha sıkı tutuyordum.

**********
- Gökhan'ın ağzından.

Selin kalkıp gitmişti. Elif de iyice cosmistu.

"Ben de şarkı söylemek istiyorummm."

Koray onu zapdetmeye çalışıyordu.

"Abicim dur. Yarın söylersin şarkını."
"Yoookkk. Biraaakkk."

Elif bi anda ayağa kalktı ama orkundan geçemedi.

"Çıkk."
"Çıkmam prenses. Burada oturacaksin."
"Cook sıkıcı. Hadi dans edelimm."

Elif orkunun elini tuttu.

Koray hemen araya girip Elif'i diğer tarafına çekti. Orkunla göz göze geldi.

"Ne yapıyorsun?"
"Bir şey yapmıyorum. Kız sarhoş."
"Sarhoş diye karşılık vermene gerek yok."

Alp araya girdi. Elini uzatıp korayi biraz geri itti.

"Sakin olun. Koray, bir şey yapmadı çocuk sakin ol."

Koray orkuna bakarak Elif'in elini tuttu.

"Hadi abicim yatırim seni. Gel."
"Ama karaoke..."
"Elif! Odanda Selin'le yaparsın karaokeyi."

Koray Elif'i cekio götürdü. Orkun çok bozulmuştu. Yerine oturmadan bardağını dikledi. Cebinden para çıkarıp masaya bıraktı. Onu tuttum.

"Hop oğlum ne yapıyorsun?"
"Abi şu tavra bakar mısın Allah için normal mi bu? Kız sarhoş geldi elimi tuttu."
"Gördük oğlum biz. Sıkma canını."
"Abi elif senin veya senin elini tutsa bu tepkiyi siz almazdiniz. Koray bana mı guvenmiyor anlamıyorum. Abi Elif'in benim gözümde yaseminden farkı yok. İnan bana yurt dışından gelse bir geceyi korayla dışarda geçirse bir kere arayıp iyi misin diye sormam. Abi ben elife o gözle bakar mıyım?"

Alp orkunun yanına geçti. Kolunu omuzuna attı.

"Biliyoruz oğlum biz seni. Sıkma canını."

Ben de elimi orkunun ensesine koydum.

"Onun da kafası az çok iyi senin de. Elif de sarhoş olunca çok dağıtıyor. Önlem alıyor sadece."

Alp de konuştu.

Abimin arkadaşı (+18) -Yeniden YazılıyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin