Orkun abi ve Gökhan'ın bahsettiği mektup.
"Daha kaç defa söylemem gerekiyor. Ben mektup falan yazmadım."
Gökhan elimi tuttu.
"İçini doktugun bir yazi yok mu yani? Elif'in yanında yazmissindir. Benim hakkımda yazmissindir mesela."
"Ya Gökhan dalga mı geçiyorsunuz benimle? Ben bir şey yazmadım. Hem ne mektubu bu? Herkes bana bunu sorup durdu."Abim cevapladı.
"Korayla kusmustuk ya biz."
"Evet."
"Koray evde bir mektup bulmuş. Bana gösterdi. Ben de senin onun için yazdığını düşünmüştüm. Sonra sizin ilişkiniz ortaya çıkınca Gökhan'a yazdığını anladım."
"Hala yazdığını anladım diyosun abi. Ben bir şey yazmadım. Yemin ederim yazmadım."
"Kim yazdı o zaman?"
"Nerden bileyim ben. Sizden duyuyorum şimdi. Hem ne yazıyordu bu kadar önemli bu mektupta da Koray abi ile küstün? Gokhan ve benimle ne ilgisi var(Behlulle ne ilgisi var!)
Abim ve Gökhan bakıştı.
"Fotoğrafı var mı?"
"Var."Gökhan cebinden telefonu çıkarıp galeriden fotoğrafı açtı.
"Bu mektubu gece saat tam 01.48 de banyoda zeminde oturup ağlarken yazıyorum. O kadar çok kişi girdi ki aramıza bir türlü kavusamadık. Sen orada ben burada birbirimizi özlüyoruz. Kim bilir belki de sen şu an abimlerle içiyorsundur.
Abimler... Tek sorun bu ya. Abimin arkadaşı değil de başka birisi olsan her şey farklı olurdu değil mi? Kimseden saklamadan haykırarak yaşardık aşkımızı. Sarılırken öperken kimseye hesap vermezdik. Ben her gece bize gelmeni beklemezdim.
Zaten biliyorsun ama seni çok seviyorum. Her zaman da seveceğim. Sana her abi dediğimde de içimden tövbe etmeyi bırakmayacağım. Sana çok aşığım abimin biricik arkadaşı."
Mektup burada bitiriyordu.
"E kimin yazısı bu peki?"
Okudukça şok geçiriyordum. Bu yazıyı adım kadar iyi biliyordum.
"Elif! Elif'in yazısı bu."
"Elif mi?"Gökhan abi biraz düşündükten sonra parmağını siklatti.
"Tabi ya Orkun."
"Elif'in sevgilisi yok muydu?"
"Kim olduğunu bize hiçbir zaman söylemedi. Abimin arkadaşı falan diyor. Basbaya Orkun işte."O an hepinizde taşlar yerine oturmuştu.
"Elif'in Orkun abiye aşık olduğunu hiç fark etmemiştim."
"Orkunun bize o kadar laf söyledikten sonra Elif'e yüz vereceğini düşünmüyorum."Sonunda bu olay da çözülmüştü.
"Bence biz hemen bu işe karışmayalım. Selin, abicim sen iyi ol. Gerisi hallolur."
"Ben iyiyim. Ayrıca beni merak etmene gerek yok. Bunca zaman sen sorsan da sormasan da ben iyiydim."
"Ben bi telefon edip gelim."Abimin morali çok bozulmuştu.
Abim dışarı çıktı.
Gökhanla hemen birbirimize sarılıp öpüştük.
"Çok özledim seni güzelim, güzel kızım..."
"Ben de seni çok özledim. Meraklandirdigum için özür dilerim."
"Hiç dert değil. Sen iyi ol yeter."Gökhan'ın göğsüne yattım. Bir kolutla bana sarıldı. Boşta olan eliyle de el ele tutustuk.
"Alpi affettin mi?"
"Sanırım asla affetmeyecegim."
"Her kararında arkandayım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin arkadaşı (+18) -Yeniden Yazılıyor
Romancekaldırılan kitabım abimin arkadaşı (+18) -Ne yapmalıyız? Yakalanırsak kötü olur. Gökhan sessiz kaldı. -sakin ol. Ben heyecanlandım ve korktum. -Gökhan abi bişi desene! Gökhan bana döndü. Üstüme doğru yürüdü. -ne yapıyorsun? Ellerimi tuttu ve ben...