Arkadaşlar bu bölümde fazla rahatsız edici sahneler var. Şiddet ve cinsellik var!!!!
******
-gokhanin agzindanKapıda araba yoktu. Ferdiyi çağırdım.
"Arabam nerde lan?"
"Tamirde ya abi?"
"Lan başka arabada da mı yok?"
"Abi nerede bulim ben sana başka arabayı."
"Nereden buluyorsan bul banane."Ferdiyi yakasından tuttum.
"Onu arabamin içine sicmadan önce dusuncektin."
"Abi sakin ol. Ben en iyisi rifati arim. O şey yapsın."
"O şeyi hızlı yapsin söyle. "Ferdi telefonla konuşmak için biraz uzaklaştık. Geçen her bir saniye beni delirtiyordu. İki üç dakika sonra geldi.
"Abi Rıfat abi araba yok diyormuş."
"Yok muymus araba ferdi?"
"Yokmuş abi valla."
"Yürüyerek gideyim o zaman ben ferdi."
"Olur abi eşlik edim mi?"Ferdinin üstüne doğru bir adım attım hemen geri kaçtı.
"Lan araba diye sana binicem şimdi. Siktir git gözüm görmesin seni. Bir daha arabama karı falan atmiyorsun."
"Pardon abi. Abi babam-"
"Babana da sana da!"Yolda park edilmiş bir arabaya baktım. Ferdi de aynı şekilde baktı..
"Abi aklindan ne geçiyor?"
"Seni bir güzel... Yok lan yapmam."
"Abi yakışır aslında. Eski günler falan."Arabaya yaklaştım. Bu kadar korunmasiz bir aracın kilidini açmak zor değildi.
Yaptığım şeyden utaniyordum ama selin daha önemliydi. Torpidoda yedek anahtar vardı. Bu adam adeta arabayı çakmam için buraya bırakmıştı arabayı.
Son sürat havaalanına gittim. Trafik doluydu. Sanki bir kutlama vardı. Araçlar tanıdık geldi. Tüm araçların plakasında aynı harf vardı.
DK
Arabaların kime ait olduğunu anlamıştım. Telefonumu elime aldım.
"Gökhan Şen. Ne büyük şeref."
"Alo. Önümde arabaların var. Söyle çekilsinler."
"Dur be evlat. Yavaş yavaş."
"Çok acil."
"Bırak ben karar vereyim."Kornaya sertçe bastım.
"Kız arkadaşımı kurtarmam lazım."
"Demek bir gelinim var."
"Gelinin falan değil o."
"İsteklerimizi böyle dile getirmiyoruz değil mi Gökhan."
"Baba ona yardım etmem lazım. Söyle çekilsinler."
"Baba..."Arabalar saniyeler içinde önümden çekildi.
"Bir ara gelinimi de al gel. Ayrıca unutma oğlum ben hiçbir şeyi karşılıksız yapmam. Uğra bir ara buraya."
"Gelicem Allah'ın belası gelicem."
"Ha bir de yeni hediyemi beğendin mi?"
"Hediye mi?"
"Bu model bir araba kesmez belki seni. İstersen bunlardan çok çok daha iyilerine sahip olabilirsin. Gelinimle size düğün hediyesi veririm belki."
"Bana bak aşağılık herif bugün eline düştüm şanslısın. Bir daha olmayacak."
"Görürüz."Telefon kapandı.
Yol açılmıştı.
"Bekle güzelim. Geliyorum."
Telefonumu elime aldım. Selini aradım. Telefonu Alp açtı.
"Ne var?"
"Alp neredesiniz?"
"Havaalanındayiz."
"Alp yapma bunu."
"Kes sesinin Gökhan. Artık bitti. Selin tamamen buradan gidiyor. Senden uzakta güvende olacak."
"Bok güvende olacak."Telefonu kapattım. Gidebildigim kadar hızlı gittim.
Havaalanına girdiğimde Orkun ve Alpi gördüm. Onlar da bana baktı. Hızlı adımlarla Alpin üstüne yürüdüm ve Alpe sert bir yumruk attım. Orkun beni tutmaya çalıştı ama imkansızdı. İkisi de benden zayıftı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin arkadaşı (+18) -Yeniden Yazılıyor
Romancekaldırılan kitabım abimin arkadaşı (+18) -Ne yapmalıyız? Yakalanırsak kötü olur. Gökhan sessiz kaldı. -sakin ol. Ben heyecanlandım ve korktum. -Gökhan abi bişi desene! Gökhan bana döndü. Üstüme doğru yürüdü. -ne yapıyorsun? Ellerimi tuttu ve ben...