36

6.3K 201 89
                                    

Gökhan'la bar tarafına geçtik. Elifle oturduğumuz yere oturduk. Bir an dejavu oldum.

"Ne içersin?"
"Sen ne alırsan aynisi."

Votka kola yapma kararı aldık. Gökhan etrafı inceliyordu. Ben de dans eden insanlara baktım. Çok gürültülüydü etraf. İnsanlar çok eğleniyordu.

Gökhan elimden tuttu. Ona baktim.

"Ne oldu?"
"Gel seni başka bir yere goturcem."

Birisine bir işaret yaptı. Ardından tuvaletlerin yanındaki kapıdan içeri girdik. Çok daha tatlı bir yerdi. Raflarca içki vardı. Bir masa etrafında sandalyeler bilardo masası deri koltuklar vardı.

"Burası çok güzel."
"Rahatlamak için buraya geliyorum genelde. Semih burayı benim isteğimle yaptırdı. "
"Çok güzel."

Etrafı inceliyordum. Gökhan da hemen yanımdaydı. Onun yakınlığı Burayi daha çok sevmemi sağlıyordu.

Tam arkamda raftaki içkiler hakkında konuşurken ben gözlerimi kapatıp onun kokusunu dinlemeye karar verdim.

Kendimi o kadar kaptırmıştım ki bir an göğsüne yaslandım. Güldüğünü duydum. Bana yakın olan kolu ile belimden sarıldı. Eli karnımın üstüne gelmişti.

"Birilerinin uykusu gelmiş."
"Hhmm."

Sadece mırıldandım. O kadar rahattım ki.

"Bu kadar çabuk yorulacağını bilmiyordum."
"Yorulmadım yaa."
"Oyle mi olmuş yaaa."
"Of gökhan... "

Ona hafif bir yumruk attım. Gökhan bana sarılmayı bıraktı. Gözlerimi açıp ona baktım. O bana önce tuhaf bir şekilde baktı ardından kapıya yöneldi.

İckilerimiz gelmiş. Gökhan elinde iki bardak ile bana yaklaştı. Bir bardağı bana uzattı. Diğer bardağı masanın üstüne bıraktı. Ben de bir yudum alıp masanın üstüne bardağı bıraktım. Ben de sandalyeyi çekip oturdum.

Gökhan bana baktı. Bakışları tuhaftı.

"Alpe söylemeyeceğim evet ama abi demeni tercih ederim. Aramızda kalcak olsa bile."

Göz devirdim.

"Ne önemi var?"
"Benden 7 yaş küçük bir kızın abi demesi bana çok önemli geliyor."
"Ben senin için sadece senden 7 yaş küçük bir kız miyim?"

Bana yaklaştı. Nefesimi tuttum.

"Daha fazlasisin."

Biraz daha yaklaştı. Kulağıma eğildi.

"Arkadaşımın küçük kardeşisin."

Geri çekilip burnumun ucuna dokundu. Elini ittirdim. Sinir olmuştum ona.

"Bana her an bebek bakicim gibi davranmak zorunda misin? Tamam anladık abim olmasa senin için bir kıymetim yok."

Bardağımı alıp arkamı döndüm.

"Ben öyle bir şey demedim. Selin! "

Omuzuma dokunduğunda kendimi geri çektim. Derin nefes veriş sesini duydum.

Önüme geldi. Gülümsüyordu.

"Ah ah ne yapicaz seninle. Ben eski selinimi istiyorum."
"Ne yapıyormuş eski selinin?"
"Bana sürekli trip atmıyordu. İletişim daha kolaydı. Şimdi bu fare ile ne yapicam bilmiyorum."

Ayağa kalktım

"Gökhan sen benim tavırlarımı düşünene kadar hiç senin selinin oldum mu onu düşün."
"Seli-"
"Ayrıca eski selininle iletişim daha kolaydı çünkü eski selin düşüncelerini içine atıyordu. Bozulsa da belli etmiyordu. İkinci planda olmaya alışıktı."

Abimin arkadaşı (+18) -Yeniden YazılıyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin