Finalimize çok yaklaştık. Bu kısım kaç bölüm sürer bilmiyorum. Ama zaten yorumlarda da sıkılan arkadaşları görüyorum.
Olaylar bitince tabii ki çiftlerimizin mutlu anlarını yazicam. Ama olaysız sadece mutlu mutlu anlar çok sarmaz. İki üç bölüm gibi bir şeyde de onları yazicam.
Eğer devam etmemi isterseni finalden sonra küçük ek bölümler yapabilirim.
Onu da final zamanı konuşuruz.
İyi okumalarrrr
Hepiniz öpüldünüz bebislerrrr
-Selin
Gökhan'ı aradım. Eve geri geldi. Abim ben ve gökhan beraber koltukta oturduk. Gökhan'la küçük bir hesaplaşma yaşadık ama büyütmedik.
"Orkun abi kayıp diye mi bu kadar olay çıktı?
" Çıkmamalı mıydı?"
"Yani ortada belirli bişi yok."Abim düşüncelere dalmıştı. Onu sarsıp kendine getirdim.
"Yok abi bir şey var. Hukukçu lan bu kız. Babası başkomiser. Seni beni arayana kadar babasını niye aramadı?"
"Senin şüphelendiğin biri mi var?"Abim yine sustu. Gökhan bana döndü.
"Güzelim hadi sen bi odana çık."
"Bende duymak istiyorum."
"Hadi bitanem. Lütfen."
"Of tamma."Gökhan kusmemem için yanağımı öptü. Ben de üst kata çıkar gibi yapıp merdivenlerde beni Gormeyecekleri sekilde oturdum.
"Alp anlat artık."
"Oğlum hapiste bi adam yanıma geldi. Yarı uyuyodum."
"Kim? Tanıyor musun?"
"Tanıyor gibi hissettim."
"O ne demek aq?"
"Biraktigim gibi değilsin falan dedi bana."
"Alp iyi düşün. Baban olabilir mi?"Heyecanlanmistim. Ses çıkarmamak için ağzımı kapattım.
"Hayır. Yani bilmiyorum. Ama babamdan daha çok başka birini animasatti bana."
"Lan oğlum kim olduğunu söylesene artık!"
"Beni İstanbul'a getiren adam. Adını sanını bilmiyorum. Annem bilir. Babamın tanıdığı biriydi."
"Başka bir şey dedi mi?"
"Ya hatırlamıyorum ama... Sanki çıkınca hep beraber bi rakı balık yaparız, deniz ürünlerinden iyi anlayan bir adam tanıyorum dedi."
"Eeee?"
"Benim aklıma babam geldi. Denizciler Kralı. Küçükken az çok hatırlıyorum babamın yaptığı balık hiçbir yerde bulunmazdı."
"Yani baban yaşıyor."Gözlerim doldu.
Babam yaşıyor.
Biraz daha dinleme kararı aldım.
"Öyle umut ediyorum."
"Orkunu baban kaçırmış olabilir mi?"
"Niye yapsın ki?"
"Daha güçsüz. Beni kaçıramaz. Koray da aynı şekil. Kurşun sıksan işlemez."Alt kata indim ikisi de bana baktı. Gökhan bana hafif kızdı.
"Güzelim odana çık deidm."
"Babam yaşıyor."Onlara gidip aralarına oturdum. İkisi de bana sarıldı.
Hayatımda istediğim üç erkek de artık hayatımdaki. İkisi yanımda diğerini de bulucam.
Abimin telefonu çaldı.
Abim kaşlarını çatıp ekrana baktı.
"Yasemin ariyor."
"Açacak mısın wbi?"
"Ben aradığımda acmadı. Hanımefendi biraz istediğini elde edememeyi öğrensin."Abim telefonu kapatıp cebine koydu. Ama yasemin tekrar aradı.
Daha fazla dayanamayıp açtı.
"Buyur yasemin."
"Alp neredesin?"
"Evdeyim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin arkadaşı (+18) -Yeniden Yazılıyor
Romancekaldırılan kitabım abimin arkadaşı (+18) -Ne yapmalıyız? Yakalanırsak kötü olur. Gökhan sessiz kaldı. -sakin ol. Ben heyecanlandım ve korktum. -Gökhan abi bişi desene! Gökhan bana döndü. Üstüme doğru yürüdü. -ne yapıyorsun? Ellerimi tuttu ve ben...