46

3.3K 149 175
                                    

-Gökhan

Yaseminle Alp'in annesinin evine gittik.

Araban inip eve dışardan baktık.

"Tatlı evmiş."
"Sana dediğimde haklıyım. Göt kadar ev. Duvarlar incecik baksana. Sıradan müstakil tek katlı bir ev. Ulan burda öksürsen evde duyulur zaten."

Tekrar sinirlenmiştim. Bu kadın nasıl bir kaşar olabilirdi.

Derin bir nefes aldım.

"Hadi gel girelim."
"Seni tanıyor mu?"
"Evet. Selin kaza yaptığında hastaneye gelmişlerdi."

Zile bastim. Yasemin öndeydi.

Birkaç dakika sonra kapı açıldı. Kadın sadece yasemini görmüştü.

"Kimsiniz?"
"Avukat Yasemin Erkoç. Sizinle biraz konuşabilir miyiz?"

Kadın kapıyı biraz daha araladığında beni gördü. Gözleri büyüdü.

"Sen..."

Gözleri doldu.

"Hala ne istiyorsunuz benden? Kocam öldü zaten."

Ben konuşacakken yasemin elini kaldırdı.

"İsminiz neydi."
"Aysenaz Bahar."
"Aysenaz hanım ben buraya bir avukat olarak geldim. Yanımdaki arkadaşım konusunda meraklanmayın. Hukuka aykırı hiçbir şey yapamaz."

Aysenaz arkasını dönüp gitti. Biz de eve girdik. Ev savaş alanı gibiydi. Sağlam hiçbir şey yoktu.

Yerde bir vilada vardı.

"Kocamın kanını temizlemeye çalışıyordum."
"İsterseniz başka bir yerde de oturabiliriz."
"Gerek yok avukat hanim. Siz bana diyeceğinizi diyin sonra yolcu yoluna."

Yaseminin sinirlendiğini görebiliyordum. Ben öne geçtim

"Aysenaz hanım beni hatırlıyorsunuz. Biz Alple çok küçüklükten beri arkadaşız."
"Bilmem mi bilmem mi?"
"Bakın Alp böyle biri değil. Alp hani sinirlenir sinirli birisidir. Ama sinirlenince bile sadece kendine zarar verir. Alp'in böyle bir cinayet islemesinin inanin ki çok haklı bir sebebi var."
"Benim gözümün önünde kocama yaptıklarını biliyor musun sen delikanlı? O benim oğlum değildi. O bambaşka bir şeydi. Dünya üzerinde böyle bir canavar daha yoktur."

Yasemin araya girdi.

"Hanımefendi o sizin oğlunuz. Evladınız bir buçuk saat içinde nöbetçi mahkemeye çıkacak. Oradan kim bilir hangi cezaevine gidecek."
"Ya benden ne istiyorsun avukat hanım?"

Yaseminle bakıştık. Ben sözü aldım

"Belki oturmak istersiniz?"
"Benim oğlum ahanda şu koltuğun direğine benim elimi kolumu bağladı da gözümün önüne kocamın kafasını kesti. Sence diyebileceğin herhangi bir şey beni etkileyebilir mi?"

Yasemin ağzının içinde mırıldandı ama duyabildim.

"Oğlunun cezaevine gitmesini umursamamandan belli."

Onu dirsegimle dürttüm.

"Aysenaz hanım, Alp'in bunu yapma sebebi kocanizin Selin'e... Küçük..."

Devamını getirmekte zorlandım. Yasemin sözü aldı.

"Henüz 5 yaşından itibaren düzenli bir şekilde Selin'e tecavüz etmesi. Alp bunu öğrenince cinnet geçirip bunları yaptı. Sizin için çok zor bunları duymak biliyorum ama Alp intikamınızı aldı. Şimdi sizden isteğimiz gelip bu bilgiyi hakim karışsında söylemeniz."

Kadın tepki vermedi. Ağlamadi kızmadi. Lanetler okumadi.

"Aysenaz hanim?"

Yasemin sinirli gözlerle ona baktı.

Abimin arkadaşı (+18) -Yeniden YazılıyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin