43

3.6K 175 148
                                    

Ne yapacağımı bilemedim. Vehmi karşımda durmuş gülüyordu. Ayağa kalktı ve kollarını açtı.

"Babaya hoşgeldin yok mu?"

Gözlerim doldu.

"Hayır.. Hayır..."

Ağlamaya başladım. Kendimi tutamadım.

"Olamaz hayır."

Abim elimi tuttu.

"Ne oldu selin?"

"Hayır... Hayır..."

Çığlık atarak dizlerimin üstüne düştüm

"AAAAAAAAAAA. HAYİRRR!"

Ağlamaktan etraftaki sesleri duyamıyordum. Yerde durmuş ağlıyordum. Abim elimi tutuyordu hala. Eğilip saçlarımı geri çekti.

"Selin ne oluyor?"

Annem pastayı masanin üstüne bıraktı.

"Selin kızım ne oldu?"

Ben hala deli gibi ağlıyordum. Annem bana dokunduğu anda kendimi geri attım. Yerde ellerimin üstünde geri geri süründüm.

"DOKUNMA BANA!"
"Anne sen su getir."

Abim dizlerinin üstünde durup saçlarımı yüzümden çekti. Ağladığım için saçlarım da islanmisti.

"Selin! Selin beni dinle. Selin sakinles."
"Abi yapma. Hayır. Abi."

Nefes alamıyordum. Konuşamıyordum. O kadar korkmuştum ki kendimden geçmiştim.

"Selin ne yapmim? "

Ellerini geri çekti.

"Bak dokunmuyorum. Ne oluyo?"

Annem su getirdi. Abim bana içirmek istedi ama eline vurup bardağı düşürdüm.

Bacaklarım tutmadığı için emekleyerek merdivenlere gittim. Vehminjn sesini duyuyordum. Bir şeyler diyordu. Trabzanlara yetiştigim anda onlardan tutarak ayağa kalktım ve koşarak merdivenleri çıkıp odama gittim. Abim peşimden geldi. Odama girer girmez kapıyı kapatıp kilitledim.

Tekrar yere düştüm. Hepsinin sesini duyuyordum.

Cebimden telefonumu çıkarıp Gökhan'ı aradım.

"Alo sevgilimmm beni mi özledin?"
"Gok- Gökhan... Bana yardım... "
"Selin? Ne oluyor?"
"O burda..."

Ağlamaktan daha sesim çıkmıyordu.

"Kim orda Selin?"

Abim kapının arkasından bağırdı.

"Selin ac şu kapıyı yoksa kiricam! Ne yapmaya çalışıyorsun?"
"GİT!"

Yastığımı kucagıma alip duvarin kenarına geçtim.

Abimin sesi kesildi.

Birkaç dakika sonra kapı tekrar çalındı.

"Kızım hadi ac kapiyi. Ballı lokumum benim. Sen sözümü dinlersin."

Vehmi gelmişti.

Bana ballı lokumum demişti.

O buradaydı ve beni çağırıyordu.

Kulaklarımı kapattım. Bir elim kolyemdeydi. Diğer elimde yastığı tutuyordum. Vücudumu kapatıyordum.

Kapi zilini duydum. Gökhan gelmişti. Emindim. Ayrıca merdiven sesini de duydum. Vehmi korkup kapımdan gitmişti.

Kapının kilidini açıp merdivenden aşağı kostum. Abim Gökhan'a kapıyı açıyordu.

Abimin arkadaşı (+18) -Yeniden YazılıyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin