Nasıl yani?
Gökhan, şen dememe niye şaşırdı. Ve bu şaşırma garipseme şaşırması değildi.
-Gökhan Şen dedim.
-Neden? Soyadımı hala öğrenemedin mi?Gökhan şimdi gülerek ortamı Toplamaya çalışıyordu sanki.
-Yanlış mi söyledim ?
-Sen kafani falan vurmadın değil mi? Hafıza kaybı da başlamış sanki.
-Çelik mi demem gerekirdi?
-Şimdi hatırlamaya başladın. Ben yemek için bir şeyler almıştım. Kutu kutu makarna ve pizza aldım.Gökhan bir şey daha demeden aşağı indi. Derin bir nefes aldım. Umarım rüyamdaki hicbir şey gerçekten gerçek değil-dir.
Tavana bakarak gokhanla olan az önceki konuşmaları düşündüm. Ona sarılmak...
Kokusunu o kadar özlemiştim ki
Bir dakika
Sarilmadan önce vehmi hakkında konuşuyorduk. O gece hiç olmadıysa gökhan bunu nasıl biliyordu?
Zorla yataktan kalktım. Basta biraz başım döndü ama idare edebilirdim.
Merdivenlerden aşağı indim. Bu evin her köşesinde gokhanla rüyamdan bir parça vardı sanki.
Gökhan koltukların ortasindaki masaya aldığı şeyleri dizmişti. Icecekleri de yere bırakmıştı.
Ayak sesimi duyup bana baktı.
-Selin! Trk başına niye kalkıyorsun ayağa? Alp de çok istediğinden kucağında çıkarmadı odasına seni.
Ben bu öküzle mi sevgili oldum.
Merdivenlerin yarısında gelip kolumdan tuttu ve inmeme yardim etti.
Kolumu istemsizce geri çektim. O da kendini geri çekti.
-Özür dilerim unuttum bir an.
-Neyi?
-Temas sevmediğini.Evet belki uzun süre rüya gördüm. Ama sadece zihnimde olan şeylerdi. Vücudum hala teması kaldıramıyordu. Kendimi zorlamamin anlamı yok.
Yavaşça merdivenden inip koltuğa oturdum. Gökhan da her şeyi hazırlamıştı. Televizyondan filmi açtı. Henüz başlamamıştı. Telefonla konuşmaya gitmişti. Ben de düşünmeye başladım.
Gulsumle mi konuşmaya gitti acaba?
Onu dinlemeye çalışıyordum ama çok sessiz konuşuyordu. Sadece bir iki cümleyi duydum.
-Darlama beni yeter! Ben mi dedim affet diye etmeseydin. Isim var sonra konuşuruz.
Gökhan telefonu kapatıp yanıma geldi. Gerginliği gitmişti.
-İyi misin?
-Evet evet. Çok iyiyim. Favori kızımla film gecesi yapacağız.
-Favori ben miyim?
-Kim olacaktı baska?Gülümsedim. Bir insanın beni eliften üstte görmesi hoşuma gidiyordu.
Ellerimi birbirine bağladım. Vehmi konusunu açacaktım. Çok gerilmiştim. O da bunu fark etti.
-Anlat hadi noldu? Ne geçiyor aklından?
-Gökhan... abi. Sen dedin ya hani vehmi istanbul sınırları içine girerse bilmem ne diye.Gökhan çok daha ciddi dinlemeye başladı
-Onu niye dedin?
Derin bir nefes aldım. O da ne diyeceğini düşündü ardından konuştu. Etraf sessiz ve loş bir ışık vuruyordu sadece. Biz de ortama uygun sessiz ve sakin konuşuyorduk. Gökhan o kadar sessiz ve derinden konuştu ki duymak için pür dikkat onu dinledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin arkadaşı (+18) -Yeniden Yazılıyor
Romancekaldırılan kitabım abimin arkadaşı (+18) -Ne yapmalıyız? Yakalanırsak kötü olur. Gökhan sessiz kaldı. -sakin ol. Ben heyecanlandım ve korktum. -Gökhan abi bişi desene! Gökhan bana döndü. Üstüme doğru yürüdü. -ne yapıyorsun? Ellerimi tuttu ve ben...