Kendime geldikten sonra aynanın karşısına geçip kendime baktım. Dün akşamı düşündükçe karnıma ağrılar giriyordu. Gülümsememi bırakamıyordum.
Elif'i arayıp bize gelmesini söyledim. Ardından Gökhan'ı aradım ama acmadı. Birkaç dakika sonra mesaj gönderdi.
Gökhan: Müsait değilim peri kızı. Aramamı bekle.
Mesajına bakıp şapşal şapşal gülümseye devam ettim.
Kahvaltı yaptıktan sonra Elif geldi. Kapıyı actigım gibi boynuna sarıldım.
"Selin iyi misin?"
"Cokkkk iyiyimmmm!"Elife baktım. Alçıları çıkmıştı.
"Alçıları ne zaman aldırdın? "
"Dün akşam. Alp abi söylemedi mi?"Elifle koltuğa oturduk.
"Hayır. Abim nereden bilsin?"
"Dün o da vardı da yanımızda. Hatta bir tek sen yoktun. Hep beraber gittik. Gökhan abi pasta almıştı bana."Duyduklarım beni sinir etmişti.
"E sen ne anlaticaktin?"
"Hiç ya önemli bişi yok."
"Emin misin telefonda sesin çok mutlu geliyordu."Ona parsla olan durumu anlattım. Gökhan olayı biraz bende saklı kalsa iyi olurdu.
"Neeeeee. Şok içindeyim. Pars senin kuzenin mi? Ve baban... İnanmıyorum selin! Çok mutlu oldum."
"Bende öyle. Babamın yaşıyor olma ihtimali beni çok heyecanlandırıyor. Öldüğüne inanmamıştım zaten."Kolyemi tuttum. Kalbimde bir sıcaklık hissettim. Babama kavuşmama az kalmıştı
"Desene hayat adil. Birisi hayatına giriyor diğeri çıkıyor."
"Nasıl yani?"
"E baban geldi gökhan abi gidiyor."
"NE?"Şok içinde ayağa kalktım. Kalbim durmuştu sanki.
"Gökhan abi gidiyor ne demek?"
"S.. Sen bilmiyor muydun?"Gözümden yaşlar akmaya başladı. Elif elimden tutup beni oturttu.
"Selin Gökhan abi bu akşam İzmir'e gidiyor."
"Otele bakmak için mi?"Elif olumsuz anlamda kafasını iki yana salladı.
"Bir daha gelmeyecekmiş. Siz misafirim olursunuz dedi."
Kalbim küt küt atmaya başladı. Dün akşam olanların hiç mi anlamı yoktu. Ayrıca bunu niye ben bilmiyorum.
"Hayır. Yalandır o. Gidemez."
"Sanırım gökhan abi Alp abiyi seçmek konusunda israrciydi. Senden olabildiğince uzağa gidiyor."Bütün dünyam başıma yıkılmıştı.
"Hayır elif. Bu gerçek olamaz. Benim Gökhan'ı aramam lazim."
Ardarda yüz defa Gökhan'ı aradım ama sürekli meşgul olduğunu söyleyen mesajlar atıyordu.
Ayağa kalkıp hızlıca odama gittim. Elif de peşimden geldi. Üstümdekileri pijamaları çıkarıp beyaz etek ve krem bir crop giydim.
"Selin? Selin ne yapıyorsun?"
Elif henüz ayağının üstüne basma konusunda iyilesememisti. Bacağı çok acımıştı.
"Gidip Gökhan'ı bulucam."
"Selin saçmalama gel şuraya. Gidip ne diyeceksin?"Elife bağırmaya başladım.
"Bir gece önce koynuma girip şimdi nasıl beni bırakırsın dicem!"
Elif duydukları karşısında şok olmuştu. Eliyle ağzını kapattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Abimin arkadaşı (+18) -Yeniden Yazılıyor
Romancekaldırılan kitabım abimin arkadaşı (+18) -Ne yapmalıyız? Yakalanırsak kötü olur. Gökhan sessiz kaldı. -sakin ol. Ben heyecanlandım ve korktum. -Gökhan abi bişi desene! Gökhan bana döndü. Üstüme doğru yürüdü. -ne yapıyorsun? Ellerimi tuttu ve ben...