17

20.8K 410 38
                                    

Elifle beraber abimlerin yanına bara indik. En arkada oturuyolardı. Yanlarına gittik. Abimin yanına oturdum. Elif de Koray abi ve Orkun abinin arasına oturmuştu.

Gökhan abi yoktu. Herkes bir şeyler içiyordu. Ben alkole alışık değildim. Bu yüzden içmekte tereddüt ettim.

"Selin, abicim sen ne içersin?"
"Abi ben alkol almasam mi? Senin yanında ictiklerim sadece biliyorsun."
"Bir şey olmaz. Tatile geldik. İcebilirsin. Sana şey yaptıralım, elifle beraber kokteyl alın siz. Daha şekerli oluyorlar."

Orkun abi de konuştu.

"Punch alalım işte abi."

İçeceğimiz şeylere karar verdikten kısa bir süre sonra iceceklerimiz gelmişti. Başta korka korka iciyordum ama tadı fena değildi. Koray abi de beni içmem için cesaretlendiriyordu.

Otelin yetkililerinden olduğunu düşündüğüm bir adam sahneye çıkmıştı. Ellerinde beyaz eldiveni ve siyah papyonu ile gayet klas duran bir adamdı. Mikrofona yaklaştı ve konuşmaya başladı.

"Otelimizin saygıdeğer konukları öncelikle hepiniz hoşgeldiniz."

Güzel bir alkış sesi geldi. Adam konukları yani bizi övmeye başladı.

"Bugün otelimiz adına çok güzel bir gün. Otelimizin küçük sahibi Pars beyin doğum günü efendim."

Alkış sesleri ıslıklar ve bagirislar bari inletti. Bizim masa ise çok sakindi. Orkun abi konuştu.

"Gökhan bilerek ayarlıyor bence. Bu kadar denk gelemez."

Abim devam etti.

"Her sene bu çocuğun şımarık doğum günü kutlamalarini görmekten gına geldi."

Pars sahneye çıktı. Bardakiler yine alkışladı.

"Herkese merhaba. Öncelikle hoşgeldiniz. Bugun doğum günüme özel olarak canlı müzik grubunuz ben olmak istiyorum."

Tekrar alkışlar ve ıslık sesleri yükseldi. Papyonlu adam parsa gitarini getirdi. Yüksek bir tabureue oturup gitar çalmaya ve şarki söylemeye başladı. Abimler ellerinden gelse kendilerini sağırlaştıracaktı.

Benimse parsin sesi hoşuma gitmişti. Müzik kültürüm çok yok. Bu söylediği şarkıyı da ilk defa dinliyordum ama çok hoşuma gitmişti. Barın geri kalanının da hoşuna gidiyordu.

Pars sona doğru gelmişti. Herkes alkislamaui beklerken kapıdan Gökhan abi girdi. Bakışlar ona çevrilince parsin finali hiç dikkat çekmemişti. Şarkıyı bitirdiğini bile kimse fark etmemişti neredeyse.

Gökhan abi insanlara selam vererek ve bir içecek alıp yanımıza geldi. Abimin diğer yanına da o oturdu.

"Bitirdi mi şarkısını?"
"Dinlemedik."

Kendi aralarında sohbete başladılar. Biraz uykum gelmişti.

"Abi-"

Ben konuşacakken abim konuştu.

"Elif, Elif! Kızım gözlerinden uyku akıyor gidip yatsana biraz."

Elif hemen kendine geldi.

"Yooookkk."

Koray abi de elife baktı. Biraz sarhoş olmuştu.

"Şu raddeye gelmeden içmeyi bırak diyorum sürekli."

Orkun abi Elif'i kolunun altına aldı.

"Rahat bırak kızı tatile geldik."

Tüm ilgi alaka Elif'in üstündeydi. Onu biraz kiskanmistim. Benim yıllardır hayalini kurduğum hayatı bu kız yaşıyordu. Herkesin ilgisi üstündeydi. Abisiyle güzel bir ilişkisi vardı. Benim abimle bile güzel bir ilişkisi vardı. Bense onlara göre bir yabancı bir misafirdim. Sadece bir gün verilse sevinçten havalara ucacagim ilgi bu kıza her gün veriliyordu.

Benim yaşadıklarımın suçlusu elif değildi. Ondan nefret etmem saçma olurdu. Elif gerçekten çok tatlı ve iyi bir kız.

Gökhan abinin sesi ile düşüncelerimden çıktım.

"Selin?"
"Efendim."
"Bir şey diyecektin. Yarım kaldı."

Abim de bana baktı.

"Bir şey mi oldu abicim?"
"Biraz uykum geldi de."
"Odana çık dinlen istersen."

Elif atıldı.

"Daha Yeni geldik!!"
"Sen otur elifcim. Hadi selin seni odana birakim."
"Yok abi sağol. Ben kendim çıkarım. Siz oturun."

Masanın üzerindeki oda kartlarindan bana yakın olanı aldım. Yavaşça ve gülümseyerek ordan kalktım. İçimden çok fazla ağlamak geliyordu. Kötü hissediyordum. Elif'in yerinde olmak isterdim.

Asansöre binip yukarı çıktım. Giriş katında asansörden indim. Yukarı çıkmak istemedim. Dışarı çıkıp biraz hava alacaktim.

Akşama devam edecek. Bir bölümü tamamen Gökhan ve seline ayiracagim için yarıda bırakıyorum.

Abimin arkadaşı (+18) -Yeniden YazılıyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin