Çok üstünden geçmeme rağmen yazım yanlışlarım olabiliyor, bu yüzden sizden özür dilerim.
Yazım yanlışlarını bana yorumlarda bildirebilir misiniz?
Bu bölüm gizemyeniklerr'e ithaf edilmiştir.
Keyifli okumalar:)
Aşk mısın sen? Elleri kanlı... yüreği yangınlı.. Kalbin ait olmasa da bana, acıyla doymuş bu yüreğim sana.
1.BÖLÜM-AŞK MISIN SEN?
✯...
Tabletimin üst kısmında gördüğüm bildirimle bir anda yazdığım kodu yarıda bırakıp mesaja tıkladım.
" Arın bu gece beni ekmek yok tamam mı? Giray ve Bartu'yuda ikna ettim, kesin gidiyoruz o etilerdeki yeni açılan mekana" içimde ki öfke benzin dökülmüş gibi kocaman alevlerle parladı bir anda. Bu nasıl bir kızdı böyle? utanmasa zorla Arın'ın yatağına atacaktı kendini. Hoş onuda yapmıştı da bey efendimiz durdurmuştu.
Şuanda çocukluk aşkımın telefonuna sızmış kuzeninden gelen mesajı okuyordum. Gözde de benim gibi yıllardır aşıktı, ama Arın'a değil onunla gelen popülerliğe aşıktı.
Arın Mert Kurdoğlu hem gittiğim kolejin sahibinin biricik yeğeni hemde okulun en havalı çocuğu, bütün kızların göz bebeğiydi. Peşinde koşan kızların bir çoğu sırf gündem olmak için onunla olurken bir kısmı da onun o lanet olası yakışıklı suratına hayran oldukları için peşindeydi.Bense çocukluğumda ona filizlenen duyguları susturamadığım için istemsizce saplantılı bir aşk besliyordum ona karşı.
Sırf ondan nefret etmek için telefonuna sızmıştım ve her gece hangi kızla neler yaptığına, nerelere gittiğine, hangi sitelere girdiğine bile şahittim ama yinede ondan bir türlü nefret edemiyordum.
Her şeye rağmen her geçen gün ona karşı daha da büyük hisler beslerken uzaktan uzağa hep ensesindeydim. Sinirle hareket eden parmaklarım benden bağımsız yazdığı mesaji gönderirken aklım devre dışı kalmış ve diğer duygularım bedenimi kontrol altına almış gibiydi.
"Akşam için başka bir programım var Gözde siz gidin." Yazdığım mesaji okurken şaşkınlıkla gözlerim ayrılmıştı.
Daha önce bir çok kıza böyle davranıp engellemiştim ama bu onun kuzeniydi.
Neyseki Arın 5 dakika önce duşa girmişti de bu mesajı görmemişti. Yoksa kendi telefonundan kendinden bağımsız yazılan mesajı görünce delirdiğini filan düşünebilirdi.
Yada peşinde saplantılı bir sapığı olduğunu ve her adımını izlediğini.
Aslında zaten öyleydi tek fark ben bilgilerimi sapıklık olsun diye kullanmıyordum sadece gönlüme söz geçiremiyor ve bir türlü ondan vazgeçemiyordum.
Aradan henüz bir dakika bile geçmemişti ki tekrar Gözde'den mesaj geldi. Napıyordu bu kız gece gündüz telefon başında nöbet mi tutuyordu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEVAHİR
Hành động"İlişkileri bitirmek kolaydır Asel hanım. Zor olan o ilişkiyi ayakta tutmaktır, siz biraz kolay yolu tercih ediyorsanız gibi geldi bana" diyen kadın ile kaşları en derinden çatıldı Asel'in Hayatı hakkında en ufak bir fikri olamadığı halde nasılda ko...