Yine dayanamayıp iki günde bölüm atmışımdır.
Yorumlarda dedikodu yapalım lütfen😂
Bayram hasebiyle bayramlaşıp yüksek dozda maruz kalmak zorunda olduğunuz akrabayü talükatınızı çekiştirebilirsiniz.
Günaha davetiye çıkarıyorum. Cehennem şuan benim için yanıp tutuşuyor olmalı.
Bu arada sırf istiyorsunuz diye şarkı ekliyordum ama yine istediğim parçayı watpad yüzünden ekleyemeyip, önüme gelen bir tanesine bastım.
Bu bölüm xqaysegull'e ithaf edilmiştir. Keyifli okumalar.
Hep bir kıvılcımla çıkmaz mıydı yangınlar?
4.BÖLÜM- Aklım bin kişilik bir ordu. Kalbimse yanlız bir çocuk hâla..
✯...
Ruhumun şad olması için haddinden fazla kan akıtmışken, kanıma susayanları kendi kanlarıyla doyurmak artık vatan vazifesiydi bana.
Şakağıma silah dayayan adamın elini biranda ters çevirip namlunun ucunu karnına dayarken ardarda bastım tetiğe.
Kim olduğunu bilemdeğim kişi belki yan taraftaki mossad ajanının peşinde olduğumu bilen bir başka mossad ajanıydı ya da belki bambaşka bir düşmanım. Ama düşmanım olduğu her halinden belliydi ve tabiki düşmanlarıma ne olduğu da öyle.
Acı dolu sesi yankılanırken odanın duvarlarında elimle ağzını kapatıp elinden aldığım silahın kabzasıyla ensesine vurup bayılttım onu.
İri bedeni gürültüyle yere serilirken bunu bir otel odasında yapmış olmak bir miktar sıkıntıya düşürüyordu beni.
Aceleyle Yazgı'yı arayıp odamdaki leşten nasıl kurtulacağımı öğrenmem gerekiyordu. Eğer yaşıyorsa da onu Mit'e teslim etmeliydim.
Gecenin tam üç sularında ilerlerken, Yazgı' yı bu saatte uykusundan ettiğim için muhtemelen bana bir kaç küfür savuracaktı.
Umarım anneme dokunmaz yoksa Nazife teyzeye bile acımazdım.
"Beni bu saatte neden rahatsız ettiğini öğrenebilir miyim gerizekalı?" diyen sesin sahibini boğup öldürmek isteğiyle dolup taşarken en az onun kadar büyük bir öfkeyle konuştum.
"Ebendir gerizekalı! Mesai saatleri dışındayız Yazgı! yani bu demek oluyor ki istediğim gibi sövebilirim sana"
"Gece gece ceddimi sikmek için mi aramıştın?" dediğinde ona göz devirip direkt konuya girdim.
"Odamda bir adam var!"
"Arsız kız oteldeyim nede olsa diye odana adam mı attın? Bari görev başında yapma şu pis işlerini!" neden beni hemen ahlaksız kadın ilan ediyordu bu piç?
"Beyinsiz köpek! Ben mi attım adam kendi geldi ayrıca yüzünü bile görmedim kim bilmiyorum"
"Biz erkeklerin adı çıkmış, asıl nefes alsın yeter diyen sizsiniz. Adamın yüzüne bile bakma zahmetinde bulunmamış birde utanmadan abim dediği adama anlatıyor bunları!" kendi kendine söylenirken Nazife teyzeye üzülüyordum. Birazdan yaşayacaklarını hiç hak etmemişti ama bu puşt yüzündendi işte herşey.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEVAHİR
Action"İlişkileri bitirmek kolaydır Asel hanım. Zor olan o ilişkiyi ayakta tutmaktır, siz biraz kolay yolu tercih ediyorsanız gibi geldi bana" diyen kadın ile kaşları en derinden çatıldı Asel'in Hayatı hakkında en ufak bir fikri olamadığı halde nasılda ko...