31.BÖLÜM-BOŞANMA DAVASI

144 8 27
                                    

31.BÖLÜM-
BOŞANMA DAVASI...

Gitmiş olman neyi değiştirir ki hala en derinlerindesin yüreğimin...

✯...

İki gündür gözüne zerre uyku girmemişti genç adamın. Karısı hakkında öğrendikleriyle dumura uğrarken hala inanamıyordu o gün duyduklarına.

Karısı hem Mit hemde Cıa için çalışan bir ajandı. Aylardır hatta yıllardır onu zerre kadar tanıyamadığını fark etti Arın. Sadece o değil tüm ailesi, hiç kimsenin bu konuda en ufak bir fikri olmadığına emindi.

Asel'in bu kadar iyi silah kullanması, dövüşmesi zaten ilgisini çekmişti en başından, fakat bu kadar üst düzeyde bir görevli olması ve iki ülkeyide avucunun içinde tutması inananılır gibi değildi.

Annesi için girmişti belliki bu yola. En başından bu yana annesinin öldürüldüğünü iddia ediyor katillerinin peşine düşüyordu. Demek ki bunun içindi herşey.

Peki Yazgı ve Korhan bu işin neresindeydi? Korhan ile ev arkadaşı olduklarını duymuştu peki o hiç anlamamışmıydı? veya en başından beri biliyor muydu herşeyi?

O puşt bile biliyorsa Arın nasıl bilmezdi tüm bunları. Günlerdir araştırmalar yapıyordu genç adam.

Nihayet karısının uyuşturuculara karşı neden dirençli olduğunu öğrenmşti bu sayede.

Eğitim sırasında bir çok konuda sınandıklarını biliyordu artık. Karısının düşündüğünden çok daha güçlü bir kadın olması, bir yandan göğüsünü kabartırken, bir yandanda daima tehtid altında oluşu yüreğini sızlatıyordu.

Şimdi eğer MİT için çalışıyorsa, CIA tarafından bu açığa çıkarıldığında hayatının büyük ölçüde tehlikede olacağını çok iyi biliyordu.

Üstelik görünmeyen bir kahramandı o ülkesi için. Kimsenin adını bile bilmeyeceği biriydi. Tüm bu düşünceler arasında kadehini bir kez daha kafasına dikti genç adam.

İki gün önce taburcu olmuştu hastahaneden. O gün Asel tüm ısrarlarına rağmen yinede Arın'ı yokluğula başbaşa bırakıp kendi evine gitmişti.

Tüm güzellikleri de beraberinde götürmüş bir bilinmezin içerisinde bırakmıştı kocasını. Hani diyordu ya şarkıda 'Dünyanın bütün sabahları çekip gitti senle beraber' tamda öyle oluyordu Arın içinde. Karısının gidişi hayatındaki tüm ışıkları alıp gidiyor yüreğini karanlıklara hapsediyordu.

Karısı için yüreği hasretle çarpsada kendine engel olup kndan uzak kalmayı seçmişti Arın. Öğrendiği gerçekleri sindirebilmek adına ondan uzak kalmayı seçmişti. Fakat bununda bir sınırı vardı.

İki gündür Asel'i görememenin getirdiği özlemle burnu sızladı. Bağımlı olmuştu iyice ona, varlığına, kokusuna.

Aceleyle Giray'ın balkonundan atlayıp karısının dairesine geçti. Günlerdir bir gram uyku girmeyen gözleri yorgunlukla kısılırken camdan gördüğü karısıyla derin bir nefes aldı. Hasret böyle bir şeydi. İçini sızlatıp duruyordu insanın.

ZEVAHİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin