36.BÖLÜM- GEÇ KALINMIŞ BİR AŞK.
Geç kalmak hiç gelmemekten bile daha çok acıtır bazen,
Geç kalmak yerine hiç gelmeseydin kalbime keşke.
O zaman belki bu kadar acıtmazdın ikimizide.Şimdi ne benim kalbimde bir parça aşk kaldı, ne de sende..
Heba olup gittik acıyla yazılmış bir kaderde.
Şayet şu aciz yüreğime aşkta senden geldi hep, Kederde..✯...
Asel yorgunlukla kendini koltuğa attı. Fazlasıyla yorulmuş bitkin haldeydi. Geldikleri yer deniz kenarında bir villaydı, Arın'ın babasının mülklerinden biriydi.
İki gün daha burada kalmaları gerektiği için Arın onu bu eve getirmişti. Burada onları kimsenin bulması mümkün değildi.
"Yorgunluktan geberiyorum" dediğinde başında gardiyan gibi dikilen kocasına ters ters bakıp "Neden öyle tepemde dikiliyorsun?" diye sordu.
"Umarım bu halde yatmayı düşünmüyorsundur." dedi Arın gayet düz bir sesle. Asel'i arkasında bırakıp şömineyi ateşlemeye karar verdi. İçerisi soğuk değildi ama karısı duş alırsa üşüyebilirdi.
Asel yattığı yerden doğrulurken şaşkın şaşkın bakıp "Ne var ki halimde?" diye sordu. Saçındaki peruktan kurtulsa da üzerinden hala aynı kamuflajlardan vardı ve bir erkek gibi duruyordu.
"Daha fazla bir erkek gibi dolanmanı istemiyorum" dedi Arın ona bakmaktsn kaçınarak. Yaktığı ateşin harlanmasını beklerken devam etti sözlerine.
"Karımı özledim" gayet düz bir sesle söylediği şeyle bile karısını birden heyecanlandırmayı başarıyordu.
"Biran önce duş al ve karıma dönüş hemen." diyerek emir verdi karısına huysuz çıkan sesiyle. "Seni göremeyince huzursuz oluyorum" diye tamamladı sözlerini.
Kurduğu cümle ile bir yandan Asel'i öfkelendirirken bir yandan da yumuşacık yapmıştı içini. Genç kadın ayağa kalkıp Arın'a doğru yürüdü yüzünde yaz güneşi gibi sıcak bir tebessümle.
Kocasının karşısına geçip sevimli bir tavırla konuştu.
"Aşk olsun" dedi başını yana yatırıp dudaklarını büzerken
"Beni her halimle beğenmiyor muydun sen?" bu soruyu sorarken gülmemek için yanaklarının içini ısıroyordu.Zira şuan beğenilecek hiç bir tarafı yoktu. İki yağız delikanlı gibi karşılıklı dururken bu haliyle kocasının ondan etkilenmesini elbetteki bekleyemezdi.
"Bu tam bir yalanmış karıcığım" dedi Arın ona doğru adımlayıp başındaki peruğu tek hamlede çıkarırken sarı saçlarının omuzlarına dökülmesini sağlamıştı. Saçlarından bir tutamını alıp burnuna görürüken kokusunu içine çekti.
"Seni çok özledim ama böyle karşımda durman zevklerimi sorgulamama sebep oluyor," dedi bakışlarını Aselden kaçırıp büyük bir itirafta bukunarak devam etti sözlerine.
"Bu halde bile senden etkilenirim diye korkuyorum.. Kendimi hiç iyi hissetmiyorum. Biran evvel karıma dönüşmen lazım" dedi yalvarır gibi çıkan sesiyle.
Bu sözlerle daha fazla kendini tutamayıp kahkahayı basmıştı genç kadın. Kocası cidden zor durumda gibi görünüyordu.
"Peki öyleyse" dedi üzerindeki kamujların fermuarını indirirken. "Ben bir duşa gireyim" dedi ve aceleyle üst kattaki odalardan birine geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEVAHİR
Acción"İlişkileri bitirmek kolaydır Asel hanım. Zor olan o ilişkiyi ayakta tutmaktır, siz biraz kolay yolu tercih ediyorsanız gibi geldi bana" diyen kadın ile kaşları en derinden çatıldı Asel'in Hayatı hakkında en ufak bir fikri olamadığı halde nasılda ko...