33.BÖLÜM-GÖREV

100 8 2
                                    




33.BÖLÜM-
GÖREV

Genç kız ona verilen komut üzeri istenilen yere gelmiş öylece yürüyordu sahilde. Denizin hırçın dalgaları yüreğinin kıyılarına vururken onca işi arasında birde yunanalarla uğraşmak zorunda olması fazlasıyla sinir bozucuydu.

Nihayet iskeleye ulaştığında güneş gözlükleri kaldırıp etrafa bakındı. Üzerinde lotus çiçeği amplemi olan bir tekne bulmayı bekliyordu. Belkide bir kayıktı kim bilir.

Tam o esnada gözüne ilişen devasa yat ve üzerindeki lotus çiçeğine kaydı bakışları. Daha az dikkat çekici olmak adına küçük bir şey seçmeleri gerekmiyor muydu da böylesine devasa bir yatla boğazda geziniyordu bu yunanlar?

Ah CIA yine ne işler açmıştı başına. Ne demişlerdi birde, Bu görev hayati önem taşıyordu değil mi?

Allah bilir yine iki çıkarcı ülke birleşip ne hinlikler peşinde koşuyorlardı. Nasıl olsa öğrenecekti Asel.

Gözlüğünü indirip gri ve mavi karışımı saçlarını arkaya doğru savurdu. Yüzündeki ağır makyaj yüm hatlarını gölgelerken yunanalara asla güvenemeyeceğinin elbetteki farkındaydı.

Birden ona yaklaşıp sarılan adamla çoktan silahına davranmıştı fakat adamın kulağına fısıldadıklarıyla onun beklediği adam olduğunu anladı.

Adamın elini beline atıp onu yönlendirmesiyle yata doğru ilerlediler. Oldukça lüks olan yatın içerisinde yok yoktu. Bu tarikatın ne işler çevirdiklerini düşünürken önünde durdukları odanın kapısı açılmıştı nihayet.

Yatın oldukça güvenlikli olan bu bölümü yanlızca içeriden açılabiliyordu. Seri adımlarla ilerledikleri koridor yerini lens sistemiyle açılan bir diğer güvenlikli kapıya hıraktığında yanındankna eşlik eden adam gözliklerini çıkarıp göz taramasından geçti.

Nihayet onay geldiğinde kapı ağır bir şekilde aralandı. İçeriye doğru adımladıklarında onları bekleyen küçük deniz altıyı gördüğünde fazlasıyla şaşırmıştı Asel.

Henüz görevinin ne olduğunu bile bilemezken yanındaki ucubenin komutuyla deniz altına geçip kemerini bağladı. Yunan herifte yanında yerini alırken kapılar kapandı ve birden tüm mekanizmalar devreye girdi.

Yatın zemin kısmı açılırken deniz altıyla denizin derinliklerine dalıp yatta ayrıldılar.

Asel önüne açılmış bilgisayarlara bakınırken görevinin ne olduğunu az çok anlamıştı.

"Bu deniz altını radarlardan silmemi mi istiyorsunuz benden?" diye sordu.

Adamın onu başıyla onaylamasının ardında hızla ondan beklenileni yaptı ve deniz altını tüm radar sistemlerinde görünmez hale getirdi. Fakat onu sırf böyle basıt bir şey için bu göreve dahil ettiklerini düşünmüyordu.

"Evet oda var ama aslında..." diyen adamla kaşları hafifçe çatılmıştı genç kadının. Görevinin bu kadar basit olamayacapını zaten biliyordu fakat yinede ondan istenilen şeyin çok büyük bir şey olmamasını diliyordu.

"Aslında senden istediğimiz şey ülkeni haritadan silmen." dedi ve tepkisini ölçmek için yüzüne dikkatle baktı Asel'in. Söz konusu ülkesi olduğunda kalp atışları bile değişsede yüzündeki tek bir mimikle bile kendini ele vermeyecek kadar eğitimliydi Asel.

ZEVAHİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin