11.BÖLÜM-SINIR

180 35 69
                                    



Geciktiğim için üzgünüm.

Keyifli okumalar.


11.
BÖLÜM-SINIRLAR-
Mahkumdur aşılmaya.

2 saat önce...

"Onu nasıl buraya getirirsiniz?" yazgının öfkeli sesi sertçr karargahın duvarlarına çarparken sarp olduğu yerde titremişti ama Asel gauet sakindi ve iskifini bile bozmadan dinliyordu karşısındaki adamı.

Hacker kızı sarpın gizli teşkilat binasına getirmesine fazlasıyla kızgındı. Zira bu ihmal karlıkları yüzünden Mitin tüm gizli alt yapısı ifşa olabilirdi.

Derin bir nefes verdi Asel. Bu kadar adranalin fazlaydı. Zaten o geri zekalı kız kaçmaya çalışırken elbisesinin düğmelerini kopardığı için yeterince sinirliydi birde Yazgı'nın bu saçma sapan kaprislerini çekecek hali yoktu.

Elbisesinin önünü düzeltip, saçlarıyla kapatmıştı da Allahtan ortalığa çok kötü bir manzara sunmuyordu.

"Merak etme" dedi umursamaz bir tavırla odanın köşesinde duran dolabı açıp Yazgı' nın koyafetleri arasından kendine uygun bir şeyler bunlmayı umud ederken. "o sürtüğü kimsenin takip etmesine izin vermedim ve Jammer vardı arabadada, ayrıca ormanın kuzeyindeki gizli tünelden geldik. Yani  burayı kimsenin öğrenmesine müsaade etmedik." diyerek Yazgının yüzüne bile bakmadan sakince konuştuğunda bu sakin tavırlarıyla karşısındaki adamı delirtmek üzeri olduğunun henüz farkında değildi.

Eline aldığı beyaz gömleklerden birini üzerine doğru tutarken Yazgının gömleğinin ona elbise gibi olması fazlasıyla sinirlerine dokunuyordu.

"Bundan nasıl bu kadar emün olabiliyorsun Asel hanım? Ya peşinde onu takip eden birileri varsa veya heçenki robot adam gibi bedeninde bir çip varsa o zaman ne yapacaksın. Bu defa kesinlikle deşifre olmuş olabilirsin." dedi ve öfkeyle Asel'e yaklaşıp onu tınlamayan kadının elinden hiddetle aldı gömleğini.

Asel ona dönüp eliyle sorgu odasında yüzüne siyah torba geçirilmiş kadını işaret ederken" Gördüğün gibi yüzü zaten kapalıydı "dedi öfkeyle." Ayrıca sayın başkanım sizde ne cimri adamsınız ya yemedik gömleğinizi! "

" Aferin hiç değilse en azından birinizin aklı çalışıyor hala"dedi Sarp'a bakarak ve devam etti. "Bu gömlek sana olmaz. 7 numaralı odada Mit için özel üretilen tulumlar var git onlardan birini giy üzerine. "

Asel Yazgı'ya göz devirirken daha fazla bu elbiseyle dolanamayacağı için itiraz etmeksizin simgenin rehberliğinde 7 numaralı odaya doğru ilerledi.

Yazgıdsn iyiden iyiyr nefret etöeye başlamıştı. Zaten acımış yorulmuştu tüm gün birde ona görev verip üzerine azar atıyordu. Tüm bunları sırf şu yüzük muhabbeti yüzünden yapmıyorsa oda Asel değildi.

Simge'nin eline tutuşturduğu siyah tulumla bakışırken odada yanlız kalmıştı nihayet. Kendi kendine düşünceler içerisindr bopulurken üzerindeki kıyafetlerden kutulup ona verilen tulumu giymişti nihayet.

Ayna bulamadığı için görünümüne bakamazken bir tulumun neden bu kadar ağır olduğunu sorgulamadan edemiyordu. "Sanki remirden çelikten yapılmış mübarek" diye söylendi kendi kendine. Midesinin gurultusu sözlerine eşlik ederken biraz daha yemek yemezse açlıktan bayılacağını hissetti.

Yazgı'yla o balıkçıda eski günleri yaad etseler iyi olacaktı.

                  ✯ ✯ ✯





ZEVAHİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin