16.BÖLÜM-EVLEN BENİMLE

176 18 44
                                    

16.
BÖLÜM
-Evlen benimle-

Özlemek de yoruyormuş insanı, düşündüm de ben en çok sana yorgunum...



Genç adam şirkette işleriyle oldukça meşgulken çalan telefonuyla başını gömdüğü dosyalardan kaldırdı. Masının üzerinde bulunan telefonunu eline aldığında gördüğü yazıyla belli belirsiz bir tebessüm gezindi dudaklarında.

Baş belası arıyor...

Nedendir bilinmez bir kıpırtı belitmişti sol tarafında. Bundan rahatsız okup kaşlarını en derinden çatarken yüzündeki gülümsemeyi de silip yok etti anında. Telefonunu açıp kulağıma götürdüğünde bu kadını baş belası diye kaydetmekte ne kadar haklı olduğunu bir kez daha anlamıştı.

Zira telefonun diğer ucundaki kadının sesi bile onu hazır ola geçiren bir komut gibiydi.

"Günaydın" dedi Arın zerre duygu barındırmayan düz bir sesle.

"Günaydın mı?" diye şaşkın bir şekilde cevap verdi Asel. "Gün ayalı çok oldu, her gün ayıyor zaten, bunu bir nezaket cümlesi olarak kullanmanın anlamı ne ki?" derken kendi kendine konuştuğunun çok sonrasında farkına varabildi. Genç adam telefonda cırlayan kadının düşüncelerine göz devirirken sadede gelemk isteyerek "Neden aradın?" diye sordu. Asel onun halini hatırını sormak için aramış olamazdı aradıysa muhakkak önemli bir sebebi olmalıydı.

"Senden beklenilmeyecrk kadar zekice bir soru, hemen cevap veriyorum...
Sana bir paket göndermiştim.. Bak şimdi kapıdan giriyor kurye. " dedi sahidende o sanşye kapıdan içeri bir kurye girmekteydi.

Arın bu kadının onu nereden gördüğünü düşünüp etrafına bakınırken karşı odada ayaklarını masanın üzerine doğru uzatıp büyük babasının koltuğuna kurulmuş Asel'i gördü.

Genç kadın ona bakan adama yapmacık bir gülümsemeyle karşılık verip el sallarken devam etti sözlerine.
"Onu okuyup imzalayıp tekrar gönder bana bak bekliyorum " dedi ve Arının cevabını nile beklemeden yüzüne kapattı telefonu.

Genç adam yüzüne kapatılan telefonla öfkeyle dişlerini sıkarken bu kadının ona imtihan olarak gönderildiğini düşünüyordu ve haklıydıda. Yüzüne telefon kapatılmasından, alanına girilmesinden, emir kipi konuşmalardan ve o varken başkasının patronluk taslamasından nefret ediyordu ve bu kadın tüm bunları aynı anda yapabilen tek kişiydi.

Derin bir nefes alip sakinleşmeye çalışırken kuryenin önüne bıraktığı zarfı alıp içinden çıkardığı dosyayı incelerken gördüğü yazıyla kaşları dahada çatıldı.

Evlilik Sözleşmesi

1- Taraflar zorunlu olmadıkça aynı evde kalmayacaktır

2- Kişinin izni olmadığı sürece Fiziksel ve ya duygusal anlamda yaklaşma söz konusu olamaz

3- Kişiler birbirlerine karşı söz hakkına sahip değildir

4- Kişisel alana müdahale veya sınırların aşılmaması söz konusu bile değildir

5 -Tarafların birbirne karşı bir sorumluluğu yoktur

6 -Evlilik sahte bile olsa Aldatama kesinlikle söz konusu değildir

7- Kişilerin birbirlerinin hayatını ve işleri sorgulayamaz ve söz hakkına sahip olamaz.

ZEVAHİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin