21.
BÖLÜM-SIRLARBal ayından dönmüş ve evlerimize geçmiştik. Daha önceden anlaşttğımız gibi ayrı ayrı yaşamaya devam edecek ve sadece mecbur kaldıkça yanyana gelecektik Arınla.
Bu durım benim fazlasıyla işime gelirken bir nebze olsun artık Arından uzak kalıp zihnimi ondan soyutlayarak işlerime odaklanabileceğim için mutluydum.
Hayat kendi rutininde ilerlerken bende daha rahat işlerime adapte olup annemin katilini bulabilecektim. Günlerdir incelediğim dosyalardan yine kayda değer bir şey çıkmamıştı. Sabrım tükenmek üzereydi artık ama neyseki kurduğum uygulama sayesinden dosyaları teker teker incelemek zorunda değildim artık.
Usblerin hepsini takıp baştan sona bir tarama başlattıktan sonra gizli odanın kapısını kapatıp hazırlanmak için kendi odama geçmiştim. Bu gün büyük babam biz döndük diye özel uçakla istanbula gelmiş ve hepimizi sabah şilede görmek isyediğini söylemişti.
Henüz gideli iki hafta olmasına rağmen onu şimdiden çok özlemiştim. Hızla hazırlanıp kapıya indiğimde Arının çoktan gelmiş olduğunu farkettim. Bir kaç dakikadır burada beni bekliyordu anlaşılan.
Elbisemin eteğine dikkat ederek yolcu koltuğuna kurulduğumda beni içten bir gülümsemeyle karşılayıp "Günaydın" dedi. Daha 2 saat önce uçaktan inip evlerimize dağılan biz değilmişiz gibi.
"Gün aydığında zaten birlikteydik öğlen oldu." kemerimi takarken söylediğim şeye gülümsemişti. Yolcu koltuğuna kurulup kemerimi taktığımda yola koyulduk.
Sessiz sakin geçen yolculuğumuz ardından Nihayet çiflik evine ulaşmıştık. Arını beklemeden arabadan inip heyecanla çifliğe doğru ilerliyordum ki birden kolumdan tutulmala neye uğradığımı şaşırmıştım. Elim benden bagımsız tam silahıma uzanmıştı ki Arın'ı benime dolanana eliyle tuttu elimi.
"Bulduğun her fırsatta kocana silah çekemezsin küçük hanım"
"Kocamda bulduğu her fırsatta beni kendine çekemez, bana dokunamaz ve o lanet olası elini belime saramaz, Ama yapıyor adi herif!" öfkeye karışık şakayla söylediğim sözlere gülümseyip beni dahada kendine çekmiş bedenimi bedenine yapıştırmıştı adeta.
"Balayından bu sabah dönmüş bir çift gibi davranmaya çalışıyorum Asel, 10 yıllık evliliğini az önce adliye de bitirmiş bir çift gibi değil"
"Bal ayından dönmüş bir çiftten çok siyam ilizlerine benziyoruz şuan Arın. Allah aşkına bu kadar yakın olmak zorunda mıyız cidden?" haklı sitemimle beni serbest bıraksada belimdeki eli hala yerini koruyordu.
Uzaktan bize bakan Nevra hanım yüzünde sahte bir tebessümle ilimizi izlerken bizde yalandan bir gülümsemeyşe ona doğru yürümeye başladık. Arın annesine sarılırken Mevra hanımda el mecbur bana sarıloyormuş hibi yapmak zorında kalmıştı. Neyse li ikimizde birbirimizden nefret ettiğimizi çok iyi biliyorduk.
Arım babasının yanına arka bahçeye geçerken bende Meryem sultanı bulmak için içeri geçmiştim. Büyük babam henüz çifliğe gelmemişti ama yoldaydı muhtemelen yarım saate burada olurdu. Mutfakta bin bir çeşit yemekle uğraşan Meryem sultan sultan bu yemekleri büyük babamın yiyemeyeceğini bilsede o geliyor diye en sevdiği yemekleri yapmış masayı en güzel şekilde hazırlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZEVAHİR
Action"İlişkileri bitirmek kolaydır Asel hanım. Zor olan o ilişkiyi ayakta tutmaktır, siz biraz kolay yolu tercih ediyorsanız gibi geldi bana" diyen kadın ile kaşları en derinden çatıldı Asel'in Hayatı hakkında en ufak bir fikri olamadığı halde nasılda ko...