Rozdział 36

63 8 17
                                    

W ciągu kolejnych dni nie wydarzyło się nic nadzwyczajnego.

Defne i Selimem nadal byli przyjaciółmi i ukrywali przed sobą, jak bardzo jednej stronie zależy na drugiej. Nie potrafili przebić granicy, która oddzielała miłość od przyjaźni.

Janset i Kemal kontynuowali starania o dziecko. Zdawali sobie sprawę, że wiek działa na ich niekorzyść, ale nie zamierzali się poddać, zwłaszcza że ginekolog dał im zielone światło. To znaczy, wyraził nadzieję, że dzięki przyjmowanym lekom, może im się udać, spełnić marzenie o posiadaniu potomka.

Özge w wolnych chwilach spotykała się z Ayazem. Zazwyczaj pili razem szybką kawę. Na więcej dziewczyna nie znajdowała czasu, bo skupiała się przede wszystkim na pracy. Chciała być do końca profesjonalna. Zależało jej na tym, aby nowa znajomość nie wpływała na jakość wykonywanych przez nią obowiązków. Miała też wątpliwości czy powinna pozwolić na swobodny rozwój tej relacji. Nie potrafiła sobie wyobrazić, że gdzieś w ewentualnej przyszłości mogłaby stać się bratową dla Aylin. Wciąż była cięta na tę kobietę, a znała ją tylko z opowiadań i ze wspólnych zdjęć z Selimem, które znalazła Zeynep. Zdawała sobie sprawę, że gdyby nie ona, prawdopodobnie Defne byłaby teraz bardzo szczęśliwa z Korkmazem. W końcu na jej oczach rozwijało się uczucie między nimi.

Natomiast Zeynep rozkręcała swoją karierę aktorską. Turecka publiczność z wielkim entuzjazmem zareagowała na jej duet z Emre. W sieci pojawiało się wiele pozytywnych komentarzy na ich temat. Pierwsze wspólne zdjęcia tej nowej serialowej pary, stały się jednym z tematów, o których najczęściej pisano w social mediach. Każdy oczekiwał teraz pierwszej oficjalnej zapowiedzi tego jesiennego projektu. Nadeszła ona wczesnym popołudniem w poniedziałek czternastego września.

Defne oczywiście nie mogła przegapić tego momentu. Od kilku dni śledziła wszystkie oficjalne konta, dotyczące tej serii. Dlatego też jako jedna z pierwszych udostępniła ich post na swojej relacji na Instagramie, oznaczając głównych aktorów.

Kiedy na światło dzienne wyszła zapowiedź Turan była akurat w ogrodzie Selima. Mężczyzna, który zajmował się przygotowaniem czegoś do picia, ukradkiem obserwował ją przez okno w kuchni. Dostrzegł emocje, jakie malowały się na jej twarzy. Wtedy nie wiedział jeszcze, z jakiego powodu tak się uśmiecha, ale cieszył się, bo kochał, kiedy kąciki ust dziewczyny unosiły się ku górze.

— Przyniosłem herbatę — oznajmił Selim, stawiając na stole tacę z filiżankami i imbryczkiem. Dziewczyna sięgnęła po nią, pijąc gorący napój, choć na dworze było ciepło.

— Dziękuję! — odparła, gdy już mogła mówić. — Zaschło mi w gardle od tych emocji. Wybacz, ale jestem podekscytowana pierwszą oficjalną zapowiedzią serialu Zeynep. Zresztą, oceń sam!

Defne wstała z krzesła, stając przed Selimem. Odwróciła się do niego plecami z wyciągniętą ręką przed sobą, w której trzymała telefon. Odtworzyła po raz kolejny zwiastun w formie krótkiej scenki, której każdy kadr zapamiętywała coraz bardziej, skupiając się na dojrzeniu nowych szczegółów.

— Nowy dizi „Pamięć ciała" już wkrótce na D Kanal. — Zabrzmiał głos lektora na nagraniu. A potem scenka rozpoczęła się od nowa.

— I co myślisz? — spytała Defne, scrollując komentarze pod postem. — Spójrz, ile już komentarzy. Ta liczba cały czas rośnie!

— Zapowiada się całkiem ciekawa historia — stwierdził Selim, który nie był przyzwyczajony do tego, aby śledzić krajowe produkcje. Zwyczajnie nie miał czasu na oglądanie telewizji, a co dopiero zżycie się z bohaterami serialu. — Możesz być dumna ze swojej siostry. Oby projekt przyjął się wśród naszej publiczności.

Aşktan Korkma - Nie bój się miłości (PL) [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz