Kolejny dzień w Bodrum zapowiadał się bardzo pracowicie. Wszyscy wstali bardzo wcześnie i spotkali się w hotelu, który zamienił się w plan filmowy. Tym razem nie za sprawą goszczenia członków ekipy, a dlatego, że Özge wpadła na pomysł, że przydałoby się wypromować to miejsce jeszcze bardziej. Defne podchwyciła tę myśl i po konsultacji z Onurem i Selimem, doszła do wniosku, iż warto byłoby nakręcić kilkuminutowy filmik promocyjny.
Turan zajęła się scenariuszem, który napisała w wolnym czasie. Został on przedstawiony na jednym z wielu zebrań w tej sprawie i zaakceptowany po wniesieniu kilku zmian. Ustalono też, że w tym wielkim projekcie wezmą udział pracownicy hotelu i restauracji, uprzednio wyrażając swoją zgodę. Nikt nie był do tego zmuszany. Kto nie chciał, mógł się sprzeciwić bez obawy, że szefowie wyciągną jakiekolwiek konsekwencje z podjętej decyzji.
Najwięcej czasu zajęło ustalenie, kto zagra głównych bohaterów. Motyw reklamy opierał się oczywiście na młodej parze, która odwiedza hotel z zamiarem wyprawienia swojego wesela. Przy okazji miały zostać sfilmowane pozostałe atrakcje i usługi dostępne w tym miejscu.
Na początku Defne typowała Zeynep i Emre'go w tej roli, nawiązując do sukcesu serialu, w którym razem zagrali. Poza tym mężczyzna obiecał zaangażować się w projekt z uwagi na to, że był nie tylko aktorem, a także reżyserem i znał się na rzeczy, więc tak czy owak, byłby pod ręką. Jednak ta opcja została obalona przez samych zainteresowanych, gdyż nie chcieli wykorzystywać granych przez nich postaci. Od momentu, gdy ogłosili światu swój związek za pośrednictwem mediów społecznościowych, byli kojarzeni przede wszystkim z granymi przez nich bohaterami.
W końcu Selim zaproponował, aby obsadzić w tej roli Defne i Merta. Chciał w ten sposób ocieplić stosunki z przyjacielem swojej dziewczyny. Gdyby mógł, zaproponowałby samego siebie, ale gdy zajmowali się kompletowaniem obsady on i Turan dopiero się pogodzili i nie chcieli zwracać na siebie uwagi innych.
Brunetka była zaskoczona tą propozycją, ale przyjęła ją, wiedząc, że nie mają wiele alternatyw. Wcielenie się w pannę młodą stało się dla niej okazją do spełnienia swojego marzenia z dzieciństwa. Turan, choć miała już dwadzieścia sześć lat, pragnęła włożyć suknię ślubną, a to była do tego idealna okazja, żeby zobaczyć, jak to jest mieć na sobie białą kreację i welon. O tej chwili marzy przecież niemal każda kobieta.
Mert był mniej zadowolony, że trafiła mu się główna rola, ale zgodził się wcielić w pana młodego. Pracował w hotelu od prawie dwóch miesięcy i pragnął się wykazać, szczególnie że obecność na planie miała zostać potraktowana jak normalny dzień pracy, a nawet można było spodziewać się niewielkiej premii. Dla niego każde pieniądze miały znaczenie, bo pomagał swoim już starszym rodzicom w utrzymaniu domu. Ponadto znał Defne od kilku lat i partnerowanie jej nie mogło być trudne.
Dlatego Selim siedział razem z Onurem i Emre w reżyserce, obserwując w monitorze kadr kręconej sceny. Podziwiał swoją dziewczynę w długiej, białej sukni, która szła pod rękę z Mertem prezentującym się w czarnym garniturze z muchą na szyi. W wesołych nastrojach zmierzali w stronę głównego wejścia do hotelu.
Podobał mu się efekt, jaki udało się uzyskać, wybierając ich do zagrania głównych postaci w spocie reklamowym. W rzeczywistości sceny, jakie mieli odegrać, nie należały do najtrudniejszych. Fakt, że Defne i Mert znali się od dłuższego czasu, z pewnością wpływał na wcielenie się w świeżo upieczoną parę nowożeńców.
Korkmaz był pod wrażeniem swojej ukochanej. W białej sukni prezentowała się jak księżniczka. Oczarowała go jej cała charakteryzacja. Z daleka mógł podziwiać jej piękno, choć miał trudności, żeby usiedzieć w miejscu.
CZYTASZ
Aşktan Korkma - Nie bój się miłości (PL) [ZAKOŃCZONE]
RomanceDefne za namową kuzynki, Özge, wyjeżdża do Bodrum, aby pracować na kuchni w jednej z restauracji. Dziewczyna już po kilku dniach traci pracę przez hemofobię, czyli lęk przed krwią, na którą cierpi odkąd pamięta. Selim, młody biznesmen, wyjeżdża do...