Nadszedł nowy tydzień, który zwiastował intensywny okres dla pracowników hotelu i restauracji. Na początku przyszło im się zmierzyć z długo wyczekiwanym przyjazdem ekipy filmowej z Ameryki. To tu miały powstać końcowe sceny ostatniego filmu, w którym brała udział Zeynep Turan, zanim rozpocznie kolejny etap swojego życia i osiedli się na stałe w Turcji.
Załoga zjawiła się wczesnym rankiem, by po południu aktorzy pojawili się na planie i nakręcili zaplanowane sceny. To był czas na odpoczynek, ale też na przygotowanie charakteryzacji i strojów.
Defne cały czas była w pobliżu Zeynep, za którą bardzo się stęskniła. Nie mogła uwierzyć, że siostra jest na wyciągnięcie ręki. Kiedy tylko była ku temu okazja, przytulały się do siebie, ciesząc się swoją obecnością.
Zeynep była wyższa od Defne. Miała długie, ciemnobrązowe, delikatnie falowane włosy. Podobnie jak ona lubiła śpiewać piosenki. W przeciwieństwie do młodszej siostry chętniej używała social mediów, dzieląc się zakulisowymi ujęciami, jak i życiem prywatnym.
Dlatego też w przerwie na obiad Zeynep nagrała krótką relację na insta story, gdzie oznajmiła swoim odbiorcom, że wszyscy bezpiecznie dotarli do Bodrum. Wyraziła swoje podekscytowanie scenami, które musiała zagrać. Wrzuciła też fotę z hotelowego pokoju, skąd miała doskonały widok na morze.
— Jesteś pewna, że mam nie wstawiać naszego wspólnego zdjęcia? — zapytała, siedząc na balkonie, kończąc swój obiad. — Moi fani na pewno ucieszyliby się, gdyby nas razem zobaczyli. Dawno nie było cię na moim profilu.
— I niech tak zostanie — poprosiła Defne, siedząc obok siostry. Rozkoszowała się pięknym widokiem przed sobą. — Wiesz, że nie przepadam za dzieleniem się wszystkim w mediach.
— Wiem, kochanie, dlatego nie będę cię do niczego zmuszać — odparła Zeynep, obejmując po raz kolejny swoją siostrę. — Tak bardzo, bardzo za tobą tęskniłam.
— Ja też tęskniłam — przyznała Defne, czując się bezpiecznie w ramionach brunetki. — Cieszę się, że podjęłaś taką decyzję. Odpoczniesz trochę, nim znów wrócisz na plan.
— Niezupełnie... Dostałam ofertę pracy. Moja agencja jest w trakcie ustalania warunków współpracy.
— Mówisz poważnie? — Zeynep tylko się szeroko uśmiechnęła, przewracając oczami. — Świetna wiadomość! Wiesz coś więcej na ten temat?
— Zagram w komedii romantycznej. Będę główną bohaterką.
Defne znała każdą rolę swojej siostry, ale najbardziej podobała jej się, gdy wcielała się w postać z komedii romantycznej. Według niej te postacie pisane były właśnie dla Zeynep.
— A główny bohater? Kto nim będzie?
— Rozmowy na ten temat ciągle trwają. Jest dwóch kandydatów, którzy przeszli wstępny casting — oznajmiła, sięgając po szklankę wody mineralnej. Wypiła ją duszkiem. — Gdy będę w Stambule mamy się spotkać i odegrać konkretną scenę. Wtedy zostanie podjęta ostateczna decyzja.
Wtedy też rozległ się dzwonek telefonu starszej z nich. Dziewczyna szybko sięgnęła po urządzenie i z radością odebrała połączenie.
Ponieważ było to połączenie video, Defne chcąc nie chcąc słyszała całą rozmowę. Dowiedziała się, że to był Emre Acar, który ostatnio zamienił fotel reżysera na stanowisko aktora. Nie wiedziała, że on i siostra się znają. Niemniej, uśmiechnęła się, bo widziała kilka wyreżyserowanych przez niego seriali .
— Już wszystko jasne. Emre został moim nowym partnerem — oznajmiła dumnie Zeynep, kończąc rozmowę. — Drugi aktor zrezygnował i wybrał inny projekt.
CZYTASZ
Aşktan Korkma - Nie bój się miłości (PL) [ZAKOŃCZONE]
Roman d'amourDefne za namową kuzynki, Özge, wyjeżdża do Bodrum, aby pracować na kuchni w jednej z restauracji. Dziewczyna już po kilku dniach traci pracę przez hemofobię, czyli lęk przed krwią, na którą cierpi odkąd pamięta. Selim, młody biznesmen, wyjeżdża do...