Lando
Nyűgösen keltem. Semmit nem aludtam az éjjel, mert ma van az első szabadedzés és Zakkel is beszélnem kell. Isten tudja hogyan de végre eszébe jutottam. Úgyhogy a legjobb formámban kell lennem. Kisétáltam a konyhába és egy bögrébe tejet öntöttem, ösztönösen vettem ki egy másik bögrét és kávét kezdtem főzni. A felénél tudatosult bennem, hogy felesleges. Nincs itt Mara, hogy megigya. Ő imádja a kávét. Mindig azt mondogatta, hogy nála egy a cél: találjon valakit aki beviszi a kávét az ágyba, mint ahogy az apja csinálta. A bögrét bámulva merengtem a múltban. Hirtelen ötlettől vezérelve a számhoz emeltem és beleittam.
-Fúj bazdmeg ez még mindig szar! Hogy lehet ezt meginni?! -
A mosogatóba öntöttem a maradékot. A tejjel a kezemben indultam vissza a szobába készülődni. Ürességet éreztem magamban, és a házban is. Ilyen lehet ha meghal valaki. Egyszerűen csak eltűnik és csak magányt hagy maga után.
carlossainz55: Reggelt Öcsi! Értem tudsz jönni?
landonorris: Persze. Baj van?
carlossainz55: Nem akarok egyedül menni a paddockba...Tudod Isa óta...
landonorris: 5 perc múlva indulok. Készülj! Csak megiszom a tejem!
Választ már nem kaptam csak leláttamozott. A tejet lehúztam és magamra kaptam valami göncöt. A kulcsokhoz érve hezitáltam mi lenne a legjobb ma. Végül a jolly kulcsát akasztottam le. Ez a monacoi énem, nincs mit tenni. 5 perc múlva már a hotel előtt parkoltam és a telefonomat bújtam.
-Mr. Norris üdv újra itt! - Zökkentett ki egy hang. A napszemüvegemben felnéztem és egy csajt láttam pár méterre magamtól.
-Jó napot! - Feleltem zavartam mivel nem tudtam hova tenni a megszólítást.
-Jen vagyok! A recepciós. - Nyújtotta felém a csaj, vagyis Jen a kezét.
-Örülök, Lando! - Viszonoztam.
-Igen, azt hiszem ezt eddig is tudtam. -Kuncogott Jen.
-Öhm, gondolhattam volna. Jen segíthetek esetleg valamiben?
-Igazából csak köszönni akartam. - Rántott vállat a lány. - Jó így korán reggel egy mosolyt látni elsőnek. -Basszus a csaj most komolyan flörtöl?
-Ezt én is elmondhatom. Hála neked. - Elpirult. Biztos flörtöl. Nyert ügyem van. - Nem érdekel a pálya? Benézhetnél! - Vetettem fel.
-Dolgozom. - Mutatott mögém a fényűző épületre.
-Bármelyik nap jó. - Vigyorogtam.
-Hm. Szombaton van egy fél napom azt hiszem. -Állt át egyik lábáról a másikra.
-Ide adod a telefonod?
-Tessék? -Rémült meg a csajszi.
-A telefonod! - Mosolyogtam rá. A lány óvatosan elővette és a kezembe nyomta. -Tessék ez a privát számom! Hívj ha ráérsz és beviszlek! - Kacsintottam rá, mire a lány csak bólintott.
-Viszlát! - Köszönt el hirtelen amivel meglepett.
-Jen! - Kiáltottam utána. - Kérlek hívj csak Landonak!
-Rendben Lando! Szia!
YOU ARE READING
A kormány felett (A kormány mögött 2.)
RomanceAmara és Lando története folytatódik... A kormány mögött könyv folytatása, így javaslom csak azután kezd el ezt! 🤭 Vajon a beleset összehozza őket, úgy, ahogy azt mindenki gondolná? Vagy az élet mást írt előre számukra? A történet eltér a valóságt...