11. Fejezet

379 18 0
                                    

Lando

El kellett jönnöm Carloshoz. Isával hosszú idő után szakítottak és teljesen kivan. Épp most száll le a repülőm és drága barátom eljött elém.

-Lando! Nem kellett volna ilyen gyorsan jönnöd!

-Dehogynem! Szükséged van rám. - Öleltem át a haveromat.

-Mara hol van?

-Nem tudom. - Húztam el a számat.

-Mi az hogy nem tudod?! - Vont kérdőre Carlos.

-Azt hiszem szakítottunk. -Mondtam döbbenten, mivel most tudatosult bennem igazán az elmúlt órák eseménye.

-Micsoda? -Bánatosan bólintottam egyet. -Miért? Mikor? Hol?- Mindent elmondtam Carlosnak az úton nagy vonalakban.

-Miért nem rohantál utána?

-Utána mentem, de amikor kiléptem a házból már nem volt sehol.

-És te tényleg magára hagytad Monacoban? -Elhúztam a számat. Erre még nem is gondoltam. - Te egy igazi faszfej vagy. De komolyan. Az a nő lehetett volna a feleséged. Belegondoltál már mi mindent tett meg érted a baleseted óta?

Nem tudtam válaszolni semmit. Némán ültem a kocsiba és néztem a mellettünk elsuhanó épületeket. Egy könnycsepp gurult le az arcomon. Elveszítettem Marát.

Éjszaka figyelemelterelésként elmentünk egy golf klubba, ahol lámpafénynél lehet gyakorolni az ütéseket és vacsoráztunk egyet. Persze a rajongók egyből megtaláltak minket. Ezer éve csinálom ezt, nem mutatok ki érzelmeket. Ez így van rendjén.

-Na öcsi, egy buli? - Fordult felém Carlos két aláírás között.

-Nem is tudom. -Vakartam meg a tarkómat. - Végülis se ülésem se barátnőm. Menjünk!

Körülöttünk a lányok elkezdtek visítozni, ami miatt kicsit gyorsítottunk a tempónkon, hogy végre eljussunk az autóhoz.

-Meggondolatlan volt hangosan kimondani. - Sóhajtottam az ülésben hátradőlve.

-Az biztos! De így lehet könnyebben túl leszel rajta. - Mondta spanyolos akcentussal Carlos. -Na meg én is! - Tette hozzá vigyorogva.

-De te nem is vagy szomorú?

-Háát benne volt a levegőben. Ha már így alakult legalább élni akarok. - Rántott vállat.

Carlos lakásán gyorsan elkészültünk és egy elég jó helyre mentünk, ahol nagy a biztonság és nem engedik be a fotósokat. Egész éjjel vedeltünk és több csajjal is táncoltam.

Reggel, ami inkább dél volt, a beszűrődő napsütésre keltem. A szememet ki se nyitottam igazán. Az oldalamra fordulva Mara testét kerestem az ágyban. Meg is találtam egy könyököt. Közelebb bújtam, és megéreztem az illatát. Ekkor kipattant a szemem mert nem az a lágy vanília illat volt mint amit megszoktam. Egy szőke csaj fekszik mellettem. Gyorsan kimásztam az ágyból és a konyhába mentem egy vízért. A pultnak támaszkodva a fejemet fogtam. Alig emlékszek valamire az éjjelből. És abból kiindulva, hogy nem volt rajtam és a csajon se semmi, valószínű meg is dugtam.

-Kurva életbe! - Csaptam a pultra.

-Halkabban! Hasogat a fejem! - Jelent meg hirtelen Carlos.

-Megdugtam egy ismeretlent! -Néztem rá halál komolyan.

-Én is azt hiszem.

-Honnan tudjuk, hogy nem adják el a sztorit? Vagy nem vettek fel semmit?

-Hát öcsi, ez a nap kérdése....- És beleivott a kezemben lévő vízbe.

A kormány felett (A kormány mögött 2.) Donde viven las historias. Descúbrelo ahora