Amara
Az este csodás volt. Amennyire nem volt kedvem kimozdulni, pont annyira sikerült jól. Lewis Roscoeval jelent meg, aminek kifejezetten örültem. Így egyből értettem, hogy miért kellett Schumit is hozni. Egész este egy valami miatt aggódtam csak. Lando. Hihetetlenül tartottam tőle, hogy megjelenik. Az ominózus nemet sem mertem megnézni, nemhogy szemtől szembe találkozzak vele. Viszont kaptam pár állásajánlatot, amiket a terhességem alatt is tudok végezni, bár erről még csak páran tudnak.
A vendégek nagy része elment. Csak páran maradtunk Charles házában. A Leclerc család, a két Merci pilóta (főleg miattam azt hiszem) és Carlos. Na az ő jelenléte kicsit frusztrál, de hát ki vagyok én, hogy ezt is ki mutassam? A nagy asztal körül ültünk és nevetve beszélgettünk. Imádom a srácok humorát, amit kisebb társaságokban sokkal bátrabban szabadon engednek.-Komolyan mondom, a RedBullnál rakétát használnak! - Ecsetelte Lewis. - Mara most takard le a füled! - Intett felem. - De Lando is egy ilyen baleset után milyet ment.. - Hitetlenkedett. Mire George megköszörülte a torkát.
-Úgy hallottam az egyik mérnök a Ferrarival tárgyal. - Terelte a témát G. Hálásan néztem rá, hisz így senkinek nem kellett Landora reagálnia a legjobb barátja előtt.
-Kire gondolsz? - Csapott az asztalra hevesen Carlos. - Remélem Harry az. Na rá nagy szükség lenne. - És a srácokat ebben a pillanatban vesztettük el. Egymás szavába vágva azon vitatkoztak, hogy ki lehet a zseni a RedBullnál.
-Hölgyek, gyertek nézzünk egy kis desszertet. - Állt fel Pascale.
-Ah köszönöm! - Adott hangot az én érzéseimnek is Carmen, ahogy felálltunk az asztaltól.
Gyorsan összeraktam magamnak egy kis tányérral és a "kincset" szorongatva tértem vissza a srácokhoz. Ezúttal Arthur mellé ültem le mivel ő kevésbé szólt bele a beszélgetésbe.
-Hello gyönyörűm! - Paskolta meg a combom a srác. - Belátod végre, hogy minket egymásnak teremtettek? - Nevette el magát én pedig megforgattam a szemem. Egy pillanatra összetalálkozott a sajátom Carlos szúrós tekintetével. Fantasztikus, mintha egész este figyelne.
-Arthur, mintha az öcsém lennél! -Néztem rá kedvesen. -Pont olyan idegesítő is tudsz lenni!
-Vérig sértettél! - Kapott a szívéhez. Majd szorosan magához ölelt. - Örülök, hogy mosolyogsz.
- Én is! Azt hiszem. - Súgtam vissza bizonytalanul.
A beszélgetést folytatták a srácok, szerencsére kicsit kevesebb beleéléssel. Én a sütikkel foglalkoztam, amik még a tányéromon voltak. Mikor mindet megettem mint egy jól lakott óvodás dőltem hátra a széknek és figyeltem a körülöttem lévőket. Majd hirtelen elkapott az émelygés, és hihetetlen hányinger tört rám. Felpattantam amilyen gyorsan csak tudtam, és a ház felé indultam.
-Bocsánat! - Préseltem ki magamból, hogy ne tűnjek bunkónak.
Ahogy beértem a wc-re kijött minden eddigi. Carmen és Charles hangját hallottam közben.
-Mara! - Mondták szinte egyszerre, ahogy megláttak a földön. Felnéztem rájuk és csak ennyit mondtam Carmennek.
-Terhes vagyok! - Persze Arthur is pont ekkor ért be. Döbbent kifejezéssel néztek ketten rám. Charles pedig aggódva kapkodta a fejét a jelenlévők között. - És mielőtt bárkiben felmerülne ki az apa, Lando az.
————————————————————
Lando
Anyával beszélgettem hosszasan a zuhany után. És elmondtam mindent, amire rájöttem. Azt hiszem ez a kitárulkozás segített. Beláttam, hogy egy barom volta és egy barom vagyok. Amint ezzel végeztem egy üzenetet kezdtem pötyögni Marának.
Lando: Szia! Kérlek ne haragudj, hogy az utolsó hetekben szörnyen viselkedtem veled. Szere...
Mielőtt leírtam volna a végét kitöröltem és elvetettem az ötletet, hogy írok neki. Hisz most boldognak tűnik.
Elaludni képtelen voltam így a szobám mennyezetét bámultam. Majd egy apró rezgés jött. 5 perc múlva még egy. Majd később megint. És egy idő után már nem is tudtam hány értesítésem jött. Sóhajtva nyúltam a telefonomért.Carlos: "Schumi sokat játszik Roscoeval és nyilván így Lewis és Mara beszélgetnek"
"A Ferrari egyik igazgatója egész sokat beszélt Marával és Charles-val. "
"Most lett vége. Maradt a két Mercis, a Leclerc család és Mara... feltűnően foglalkozik Pascale Marával... George egyből terelte a témát, ahogy szóba jöttél, Amara pedig fészkelődött, úgy tett mintha leszarná, de szerintem érdekli"
"Arthur flörtöl Marával"
"Hirtelen felállt és beszaladt. Carmen, Charles és Arthur ment utána, viszont Pascale egész lazán annyit mondott, hogy biztos a süti picit megártott neki"
Válaszra képtelen voltam, így inkább lezárta a telefont, és átfordultam a hasamra, hátha így végre elalszom. Max álomba sírom magam az új infók tudatában...
————————————————————
Köszönöm a sok sok csillagot nagyon jólesik!Hihetetlen hogy ennyien olvassátok!
Puszi, Ny
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A kormány felett (A kormány mögött 2.)
RomantizmAmara és Lando története folytatódik... A kormány mögött könyv folytatása, így javaslom csak azután kezd el ezt! 🤭 Vajon a beleset összehozza őket, úgy, ahogy azt mindenki gondolná? Vagy az élet mást írt előre számukra? A történet eltér a valóságt...