Mara
-Emma! Indulnunk kell! - Kiabáltam fel a lépcső aljából. - Komolyan ez a lány kikészít! - Mérgelődtem az orrom alatt. Közben pedig Ameliahoz léptem és felvettem a csöppséget.
-Anya nincs mit felvennem! - Mérgelődött a lépcső tetején a nagyobbik lányom.
-Olyan nincs. - Csóváltam meg a fejem. -Vedd fel a virágmintás ruhádat.
-Öltözzek össze Ameliaval?? - Háborodott fel teljesen.
-Joeynak a múltkor is tetszett egy hasonló ruhád...- Jegyeztem meg váll rántva, amivel elértem, hogy két perc múlva az említett ruhában jelent meg. - Gyönyörű vagy drágám! - Adtam egy puszit az arcára.
A srácok 16 évesek lettek. Hihetetlen. Szörnyű leginkább. Mi megöregszünk ők meg itt hagynak minket és a házat.
-Marc-ék is jönnek? - Ült be a kocsiba Emma, míg én a picit tettem a hátsó ülésre.
-Úgy tudom igen. Szerinted kihagynák Adam futamát? - Csóváltam meg a fejem.
-Jó na, csak tudni akartam. Nem kell egyből leharapni a fejem! - Forgatta meg a szemét, de már elengedtem. Olyan mint az apja.
-Nyugodt lehetsz, hogy mindenki ott lesz. -Paskoltam meg a combját.
Megérkeztünk a kapuhoz. Leparkoltam és kivettem Ameliat. Hát igen, nekünk Landoval csak "besikerült" gyerekeink vannak. Nem igazán terveztünk 40 évesen újra szülők lenni, de ha már így alakult kiélveztük minden pillanatát, hogy legalább egy gyerekünk nem szemtelen a kamaszkor miatt. Gyors léptekkel haladtunk a Prema csapata felé, ahol óriási tömeg volt már így is. Mondhatjuk úgy, hogy a hozzátartozók. Az a különleges eset áll fenn a csapatnál, hogy az egyik pilóta Adam, míg a másik Joey, Panna barátnőm fia. Úgyhogy mondhatni benne vagyunk igazán a Forma 2-ben, ha már kiöregedtünk az elitből. Lando 4 éve hagyta abba, azóta gokart csapatot alapított, illetve a Forma 3-ba fektetett be. Nagyon ügyel rá, hogy mindig csak Adam mögött haladjon. Nem akarja, hogy úgy járjon mint Strollék. Örülök neki, de így Adamon óriási a nyomás. Egy négyszeres világbajnok fia, egy háromszoros világbajnok keresztfia. Russell pedig mint fogadott nagybácsi van jelen, ő is nyert egy vb címet. Na ez a mi kis "családunk". Mind itt vannak egytől egyik.
-Végre! - Jött felém Panni idegesen. -Komolyan mondom kikészülök ennyi szakértő közt!
-Nyugi már! - Nevettem el magam.
-Nem vagyok nyugodt! Azt kérik tőle, hogy nyomja erősebben! - Emelte a tekintetét az ég felé, teljesen kikelve magából. - Ha balesete lesz ezek miatt - mutatott körbe a szerelőkre és a korábbi egész jó pilótákra- akkor én megfojtom mindet egytől egyig!
-Isteni szerencse, hogy fenyegetőzni még mindig magyarul szoktál! - Kuncogtam a kelleténél hangosabban, mert már minden szem ránk szegeződött.
-Mara! - Jött felém Charles a kis Marccal ahogy észrevett egyből. -Csere? - Tolta fel a napszemüveget a homlokára. Én pedig bólintva átadtam neki Arthur keresztlányát. Hát igen, amikor megtudta, hogy újra terhes vagyok megfenyegette Landot, hogy ő lehessen a keresztapa. - Hát itt az én szerelmem! - Nézett Charles tényleg szerelmesen a kislányomra. Azóta is imádom, amikor ilyen a gyerekeimmel.
-Marc, megkeressük Landot? - Guggoltam le Charles kisfiához. 4 éves de kiköpött apja. Komolyan ide nem kell DNS teszt.
-Sziasztok! -Léptem be a garázsba. A Prema csapatából mindenki viszonozta. 3 ember viszont le se szart. -Khm! Már nem is köszöntök? - Álltam mögéjük.
-Szia Mara néni! - Adott egy gyors puszit Joey.
-Köszönöm! Végre valaki! - Tettem szemrehányást a két legközelebbi férfi hozzátartozómnak.
-Szia Bébi! - Vetette hátra Lando úgy, hogy fel sem nézett a telemetria adatokból.
-Fúj apa! Ne itt!- Komolyan a gyerekeim lehet rosszul lettek nevelve. - Szia anya! - Adott egy gyors puszit ő is.
-Lando! Nem kéne neked másokat zaklatni? - Böktem meg jelezve, hogy hagyja a fiúkat koncentrálni. - Mondjuk Marc biztos meghallgatná, hogyan lettél világbajnok a McLarennel is! - Emeltem fel a picurkát és raktam a férjem hátára. Lassan megfordult és elkezdett szaladni a nevető kissráccal.
-Köszi anya. Már nem bírtam olvasni sem.
-Ugyan szívem! Figyeljetek rám! - Fogtam meg mindkét srác kezét. - Legyetek nagyon ügyesek. Minket nem érdekel az eredmény! Engem főleg nem! Egy valamit kérek oké? - Mindketten bólintottak. - Ezután a verseny után is szálljatok ki a kocsiból. Ha ez megvan, akkor tudni fogom, hogy ti mindent megtettetek! - Öleltem magamhoz a két pilótát.
A futam viszonylag zökkenőmentesen ment. Prema első és harmadik hely. A történelem megismétli önmagát. Egy rookie berúgta az ajtót.
-Ügyes a fiúnk! - Ölelt át Lando, mivel látta, hogy könnyes a szemem.
-Őket egész jól összehoztuk! - Nevettem el magam, ahogy a pódiumra, a mellettem lévő Emmára és a még mindig Charles kezében lévő Ameliára néztem.
-Szerintem Charles el fogja lopni a gyerekünket. - Gondolkozott hangosan Lando, amit a monacoi expilóta meg is hallott.
-Marcnak gondoltam barátnőnek! - Rántott vállat.
-Biztos, hogy nem lesz a lányom egy pilótával! - Ellenkeztem. - Én azt nem csinálom végig egyikkel sem! -Mondtam felháborodva, miközben nagyon is jól tudtam, hogy Emma és Joey ezen az úton járnak.
-Szeretlek! - Döntötte a fejét nekem Lando.
-Én is téged! - Válaszoltam boldogan.
————————————————————
Sziasztok!
Hát a végére értünk. El sem hiszem. A vége felé alig tudtam lerakni, de tényleg.
Kicsit elérzékenyültem, ugyanis ez az első próbálkozásom. És most azt hiszem vége. Az ő sztorijukat kiírtam magamból. Persze ezer meg egy dolgot tudtam volna még írni, amiket elterveztem de a végére nem úgy alakult a sztori. Ezek pótlására esetleg ilyen visszaemlékezések formájában lenne igény? 🤔 Gondolok itt Mara levelére, vagy a képre a budapesti házban, Jenes időszakra. Ha igen, akkor ezután egy-két kis szösszenet még lehet "megjelenne" itt. Nem tudom... ezt még meg kell álmodnom 😂🤭 lehet csak azért érzem így, mert amikor elkezdtem írni, a végét egyszer sem így terveztem egyik "könyvnek" sem. Vicces de egy időben a Mercihez akartam tenni Landot, hogy ott ismerkedjenek meg, így jött be a Toto vonal 😂 Na egy szónak is száz a vége annyi meg annyi ötletem volt ehhez az egyhez, hogy már bele is kezdtem egy új sztoriba.Jaj ha valaki valahol talált hibát szóljon nyugodtan! Nagyon hálás lennék érte!
Végezetül pedig köszönök nektek mindent! Ha nincs az a sok csillag és komment akkor lehet nem is fejezem be, viszont hála nektek mindig még nagyobb kedvvel írtam le a kis gondolataimat. Köszönöm 🫶🏻
U.I.: A profilomon tudjátok csekkolni az új sztorit Édes csábítás címen. Illetve Lando is hamarosan visszatér egy másik sztorival 🤫
VOUS LISEZ
A kormány felett (A kormány mögött 2.)
Roman d'amourAmara és Lando története folytatódik... A kormány mögött könyv folytatása, így javaslom csak azután kezd el ezt! 🤭 Vajon a beleset összehozza őket, úgy, ahogy azt mindenki gondolná? Vagy az élet mást írt előre számukra? A történet eltér a valóságt...