Lando
A telefonom pittyenése zavart meg a délutáni szunyában két edzés között. Amióta a RedBullnál vagyok még komolyabban veszem az egészet. Kevesebbet járok bulizni, bár többet vagyok barátokkal, de az inkább minőségi idő. Jen mint kirakatbarátnő még a közelemben van, de leginkább csak azért mert túl sok mindent tud, és nekem ez így egyszerűbb most. Épp jelzett a telefonom. Nagy nehezen oldalra fordultam. E-mailem érkezett a Netflixtől.
Hello Lando!
Most vágjuk a DTS utolsó részeit, így szembejött velünk ez: videó csatolva.
Az F1 engedélyével előtte és közben fogunk bejátszani jeleneteket a balesetedből és ahogy a lány megérkezett.
Szerintünk ez a kis interjú az esküvői videótokba is befér majd!
Mégegyszer köszönjük az interjút! Reméljük majd nézed a sorozatot!
NetflixPersze, hogy fogom nézni. Miután elolvastam a videót indítottam el. Lélegzet visszatartva figyeltem. Több mint 9 hónappal ezelőtti interjú. Annyi minden változott. Én is megváltoztam. Ahogy néztem Mara alakját és beszéltem róla a szemeim megteltek könnyel. Rég éreztem már ezt. A fájdalmat és a szeretetet is valaki iránt. Nem vagyok szerelmes, Mara óta igazából nem is adtam esélyt rá. Sőt Monacoba se nagyon járok, Angliában lakok. Ami azt illeti Budapesten azóta sem jártam a házunkban. Szimplán képtelen vagyok rá.
Minden közösségi oldalon kerestem már, de egyszerűen eltűnt a világ elől. Carlos azt mondta, hogy ő sem találja instán, amit mindenki megerősített körülöttem. Mármint azok akikkel nem gáz erről beszélni. Jen nem tudja, hogy próbáltam többször is felvenni a kapcsolatot. Apropó Carlos, eleinte még tudott infókat szivárogtatni, de szeptember környékén ez így megszűnt. Állítása szerint nincs semmi Charles és a lány között, tényleg csak barátoknak tűnnek. Én azt mondom higgyen amit akar.
A telefonomat a földhöz vágtam mérgesen, ahogy felálltam a kanapéról. Kell egy hideg zuhany. Amint ez megvolt, a telefonomat kerestem mivel eszem bejutott valami. Két helyen betört, na mindegy.-Lando! Mi az? - Szólt bele "kedvesen" a barátnőm.
-Neked is szép napot Jen! Tudunk valamikor találkozni? - Kérdeztem közömbösen.
-Minek? Monacoba vagyok.
-Oda megyek! - Álltam fel, mintha már most tudnék indulni.
-Nekem mindegy, mennem kell! - És már rám is nyomta a telefont.
————————————————————
Köszönöm a sok sok kommentet! 🫶🏻
Lassan a végére érünk, de belekezdtem az új "könyvembe" is, ha gondoljátok keressétek meg azt is! (Édes csábítás)
Puszi, Ny
YOU ARE READING
A kormány felett (A kormány mögött 2.)
RomanceAmara és Lando története folytatódik... A kormány mögött könyv folytatása, így javaslom csak azután kezd el ezt! 🤭 Vajon a beleset összehozza őket, úgy, ahogy azt mindenki gondolná? Vagy az élet mást írt előre számukra? A történet eltér a valóságt...