Lando
Szeretek Monacoban versenyezni, de tény, hogy itt az időmérő a legfontosabb. Ja meg, hogy az ember egy autóban üljön. De majd jövőre. És mindezt egy RedBullban. Mondhatom, hogy szerencsés vagyok. Kevesen ülhetnek jó autóban. Én pedig 3+1 évet írtam alá különböző záradékokkal. Bár nem teljesen passzol Horner filozófiája, de így lesz esélyem győzni és akár Maxit megelőzve világbajnok lehetek.
Ma reggel jelentjük be. Izgatottan öltözködtem a tükör előtt. A lakásom még mindig üres, de most az F1 eltereli minden figyelmem szerencsére. Megittam a reggeli tejem és a Fiatot választottam. Az új McLarenem kicsit pihentetni kell majd, nehogy kellemetlen legyen. Bár ezt maguknak köszönhetik. Zaket imádom, és nagyon megdöbbent, de azt hiszem elfogadta a döntést. Versenyző vagyok, vezetnem kell. Ha ő nem ad autót, akkor majd fog más.
Megérkeztem a pályára és most előszőr nem a papaya színű csapat felé vettem az irányt. Mivel elég korán van, így nincsennek még riporterek akik észrevehetnék ezt.-Norris! Üdv nálunk! - Köszönt rám a RedBull főnöke Horner.
-Christian! Örülök, hogy itt lehetek! - Nyújtottam a kezem felé.
-Remélem Maxxal jóban vagytok. Mondjuk nekem mindegy, csak minél több 1-2-t szeretnék látni! - Nevette el magát a főnök. Közben a vállamat átölelve az irodája felé vezetett. -Komolyra fordítva a szót, 9-re jön a sajtó. Készen állsz?
-Persze. Már alig várom, hogy az autóba üljek.
-Helyes. Ideje neked is a dobogó legtetején állnod. -Leültünk az asztalához. - Kávét?
-Nem köszönöm.
Még egy órát beszélgettünk. Majd Horner behívott egy Kate nevű csajt, aki az új sajtósom lesz. Gyorsan még mielőtt megjöttek volna a riporterek a mérnököknek is beköszöntünk. Ezer meg egy új arc és név. Hamar meg kell tanulnom a neveket, ha jövő héten már szabadedzésen vezetek.
-Had mutassam be csapatunk új pilótáját Max mellett! - Szólt a mikrofonba Horner a sajtó előtt. -Lando Norris!
Beléptem a terembe. Nem hittem volna de óriási hangzavar fogadott. Értetlen arcokkal találtam szemben magam. Folyamatosan mondogattam magamban, hogy ezt a karrieremért csinálom. Megtaláltam a helyem Hornertől jobbra, így gyorsan le is ültem.
-Lando még mindig nagyon fiatal. Az egyik legnagyobb tehetség a pályán. Jelenleg nem versenyzik, így kiváló alkalom volt elcsábítani. Hiszek abban, hogy két kiváló pilótával tudjuk növelni az előnyünk. Egy nap Lando is világbajnok lesz! - Veregette meg a hátam Cris. A szünetből arra következtettem, hogy itt az alkalom, hogy én is megszólaljak.
-Nagyon örülök a megkeresésnek, illetve, hogy sikerült megállapodni mindenben. Remélem szép sikereket fogunk együtt elérni.
A riporterek egymás szavába vágva próbáltak mindent megtudni tőlünk. Készségesen válaszoltunk amire csak tudtunk. Majd azért pár kérdőjelet hagytunk, hogy gondolkozhassanak egy kicsit még.
A futamot mostmár a RedBullnál kezdtem nézni. Szokatlan érzés volt. Sajnálom Perezt, de magamnak jobban örülök. A futam nem volt érdekes. Max simán vezetett a feléig. Hozzám pedig az egyik mérnök beszélt végig, hogy jobban megismerjem a csapatot.
-A gumikopás pedig.... - Folytatta a mondandóját a srác, akinek a nevét képtelen voltam megjegyezni, amikor a kamera a Leclerc családot mutatta. Mi a fasz. Mintha valaki fejbe vágott volna, olyan érzés volt újra látni Marát. Mi a szarért van a Leclerc családdal?! Miért beszél Enzoval? Kurva életbe már. Hallottunk pletykákat, hogy Leclerct mostanában látták egy csajjal. De pont Marával. Azt hittem hazament Magyarországba. Erre itt maradt Monacoban? De minek? Kérdések sokasága futott át a fejemben. A versenyre és a mérnökre sem tudtam már figyelni ezután...
KAMU SEDANG MEMBACA
A kormány felett (A kormány mögött 2.)
RomansaAmara és Lando története folytatódik... A kormány mögött könyv folytatása, így javaslom csak azután kezd el ezt! 🤭 Vajon a beleset összehozza őket, úgy, ahogy azt mindenki gondolná? Vagy az élet mást írt előre számukra? A történet eltér a valóságt...