Lando
Barcelonában 3. lettem, míg Max, az új csapattársam meglepő mód első. A sajtó velem van tele. Ami hihetetlenül jól esik. Végre sínen van a karrierem. Jen, mint az új sajtósom egyelőre kiválóan végzi a dolgát. Az instagramom felrobban. Ezer meg egy üzenet, millió értesítés fogadott mire elővettem a telefonom, de ezzel mit sem törődve élveztem a sikert. Egy nehéz év után végre megkaptam a lehetőséget, és éltem is vele.
-Gratulálok! - Ugrott a nyakamba Jen az öltözőben. Semmivel sem törődve, megcsókoltam a lányt, aki egyből viszonozta. Miután elhúzódott mindent tudón végig mért a tekintetével.
-Maxxal megünnepeljük a sikert. Jönnöd kell! - Mondtam zavartan, mert rájöttem, hogy alig ismerem Jent, de ebbe már belesétáltam.
-Mint?
-Hát jelenleg mint egy kollega. -Húztam el a számat.
-Rendben, akkor szereznem kell egy ruhát. - Mosolygott kedvesen a lány.
A hotelbe visszaérve szétváltak az útjaink. Én egy egyszerű fekete inget vettem fel fekete farmerral. Lezseren alig gomboltam be. A napszemüvegemet előkerestem, mivel buliba kötelező. Az ajtó előtt vártam 5 perce Jenre, amikor meguntam és bekopogtattam. A lány egy szál törölközőben nyitotta ki az ajtót.
-Gyere be! Sietek! - Hagyott a nyitott ajtóban, tényleg sietve a fürdőbe ment.
Beléptem az elég pici szobába, ahol mindenhol női dolgokat láttam csak. Az ágy végébe akartam leülni, már épp letettem a fenekem amikor észrevettem egy Ferrari piros csipke melltartót az ágyon. Kibaszott szexi lehet. Óriásit nyelve megkerültem az ágyat és a másik oldalon kerestem helyet.
-Landoooo! - Kiáltott ki Jen.
-Igen?
-Tudsz segíteni?
-Persze, mondd!
-Van valahol egy melltartó, be tudnád hozni? - Mi a fasz. Lefagytam hirtelen. Meg sem tudtam szólalni, de mozdulni sem. -Landoooo!
-Igen? Igen! - Hebegtem összevissza. -Milyen melltartó? -Kérlek ne a csipkés legyen gondoltam magamban.
-Egy piros talán az ágyon! - Jött a válasz.
-Basszameg! -Suttogtam magamnak. Megkerestem a ruhaneműt és fürdőhöz ballagtam. - Ez? -Tartottam be az ajtón. Nem akartam, de a tükörben mindent láttam. Jesszus a csaj kibaszott szexi. Ebből még baj lesz, gondoltam magamban.
-Köszi! - Kapta ki a kezemből. - Ne menj el! A cipzárral is segíteni kéne! 2 perc esküszöm.
Az ajtónak hátat fordítva vártam a jelre. Persze mintha egy örökkévalósággal lenne egyenlő ez az idő.
-Kérlek! - Ért a vállamhoz Jen, mire én megfordultam és azt a kurva, vörös mini ruhában eszméletlen. Nagyot nyeltem. Ő hátat fordított nekem én pedig remegő kézzel a cipzár után nyúltam. A kezemmel a folyamat közben végigsimítottam a hátán, amire a teste egyből reagált. Ahogy az enyém is odalent.
-Köszönöm! - Fordult meg.
-Használhatom? - Mutattam mögé zavaromban, hogy ne vegye észre a valódi reakciómat.
Hétfőn Maxxal és Jennel tértünk vissza Monacoba. Egész nap egy jachton süttettük a hasunkat, ahova már Kelly is csatlakozott. Jen néha dolgozott is közben, ugyanis nagyon sok újság akart interjút készíteni, így párat továbbított az asszisztensemnek is. Sok alkalmazottam lett így, de legalább nem leszek magamban. Majd kialakul ez valahogy. Azt hiszem újra sínen van az életem.
————————————————————
Igyekeztem 🫣
Puszi, Ny
STAI LEGGENDO
A kormány felett (A kormány mögött 2.)
Storie d'amoreAmara és Lando története folytatódik... A kormány mögött könyv folytatása, így javaslom csak azután kezd el ezt! 🤭 Vajon a beleset összehozza őket, úgy, ahogy azt mindenki gondolná? Vagy az élet mást írt előre számukra? A történet eltér a valóságt...