Amara
Egy hete dolgozok az új munkahelyemen. Nyugisabbak lettek a napjaim mivel Charles elutazott a spanyol nagydíj helyszínére. Carmen egyszer járt Monacoban így vele összefutottam. Elmesélte, hogy került Lando a RedBullhoz. Őszintén örülök a sikerének. Írtam neki egy üzenetet, amiben gratuláltam, de nem kaptam választ.
Ma hazautazok munka után. Anyával leszek egész hétvégén, ha minden jól megy. Az üres bőröndömet húztam magam után a folyosón mivel megérkezett a fuvarom. A monacoi napsütésbe kilépve hirtelen megszédültem, de biztos csak azért mert keveset ettem.-Kislány kell egy fuvar? - Kiabáltak rám.
-Ugye tudod, hogy idősebb vagyok? - Toltam fel a napszemüvegem a fejem tetejére.
-A kor nem számít szívem! - Mosolygott rám Arthur az Alfa kormánya mögül. -Mehetünk? - Ütögette meg a combomat miután beszálltam a kocsiba.
- Monaco egyik kincsével bárhova! - Cukkoltam a srácot.
-Mások ezért a lelküket is eladnák! - Vigyorgott. -De ha bárhova, akkor irány az ágyam! -És azzal a gázra is lépett a legfiatalabb Leclerc.
-Minden vágyam! - Forgattam meg a szemem.
-Tudtam én! Már a kikötőben is! - Kacsintott rám a srác.
-Inkább az utat nézd Öcskös.
-Nappal húgom, éjjel d....
-Ki ne mondd!!- Szakítottam félbe. - Ha kimondod sikítok! - Fenyegetőztem.
-Majd az ágyamban szívem! - Vigyorgott még jobban Arthur pedig nem hittem volna, hogy ez lehetséges.
-Arthur Leclerc! Elmondom anyukádnak!
-Na és mit szólnál ha a reptérre vinnélek? - Kérdezte idegesen és hihetetlen gyorsan reagálva.
-Az megteszi! - Győztes mosolyt villantottam rá, mire csak féloldalasan rám nevetett. Be kell vallanom tényleg jóképű az összes Leclerc. Bár azt hiszem ez Pascalenak köszönhető.
Az út gyorsan eltelt. Sokat mesélt az F2-ről. A családról. Én is elmondtam egy két dolgot, de inkább csak a vidámakat.
-Nekem onnan megy a gépem! - Mutatott A az egyik irányba, pont ellentétesen az én terminálomtól.
-Nekem pedig oda kell mennem! -Mutattam jobbra.
-Mikor pótolhatjuk amit megbeszéltük? - Kérdezte megint csajozógép módjára.
-Arthur! Majd beszélünk! Vigyázz magadra! - Öleltem meg és indultam a gépem felé.
A repülőm megérkezett Magyarországra. Mondanám, hogy jó utam volt, de akkor hazudnék. Szerintem gyomorrontást kaphattam. Mivel épp, hogy felszállt a gép minden kijött belőlem. Életemben nem öklendeztem ennyit.
Anya a reptéren molinóval a kezében várt. Sírva ugrottam a karjaiba.-Hiányoztál!
-Te is csillagom! - Simította végig a fejem. -Te is!
YOU ARE READING
A kormány felett (A kormány mögött 2.)
RomanceAmara és Lando története folytatódik... A kormány mögött könyv folytatása, így javaslom csak azután kezd el ezt! 🤭 Vajon a beleset összehozza őket, úgy, ahogy azt mindenki gondolná? Vagy az élet mást írt előre számukra? A történet eltér a valóságt...