Mara
Teljesen lefagytam. Landonál voltak a gyerekeim. A gyerekeink. A szívem ami nehezen gyógyult be most újra darabokba hullott szét. Charles pont ugyanilyen arccal hozta felém a két picurt. Egy szót sem szólt, úgy adta át nekem őket és egyből el is rohant. Visszavittem az emeletre a kis családom.
-Anya! Játszhatunk majd Landoval? - Nézett rám nagy boci szemekkel a kisfiam. Pontosan olyan szemekkel, ahogyan az apja nézett rám anno.
-Szeretem! - Szólalt meg hosszas csend után Emma is, ami meglepő, mivel nem túl nyitott. Inkább rám hasonlít a személyisége, míg Adamé Landora.
-Én is! - Simogattam meg a göndör fürtös kis fejecskéket. - Én is.
A kicsik mit sem tudva, boldogan játszottak én pedig a futamot figyeltem gyomorgörccsel. Minden régi érzés, amit oly mélyre eltemettem előtört. Minden randi. Minden együtt töltött pillanat. Minden veszekedés. Ez a két manó nem ismerhette őt. Őt aki megmutatta a szeretetet és az igazán mély pontot is. És imádják. Imádják úgy, hogy nem is ismerik. Egyszerűen rám ütöttek. Egy könnycsepp gurult le az arcomon, amit hihetetlen gyorsasággal le is töröltem. Majd hirtelen nagy csattanás. Mindenki néma csendbe a képernyőkre meredt. Én Pannára néztem, aki időközben visszajött és csendben játszott a gyerekekkel. Tudta mi következik. Egyszer már megtörtént. Gyorsan leszaladtam a lépcsőkön. Egy Ferrari pólós nő a kezembe nyomott egy fejhallgatót.
-Charles az! - Értetlenül néztem rá, mire a fejemre tette az eszközt.
-Charles? - Szóltam bele a könnyeimtől fuldokolva.
-Mara! Nem lesz semmi baja! Mindjárt kiszedik onnan! - Mondta. Próbált nyugodt lenni, de a hangja remegett.
-Charles, és ha nem?
-Kifogják! Maradj ott! -Szólt rám, én pedig csak bólintottam, bár ezt ő nem láthatta. - Lia! Kérlek tartsd ott! Ne menjen ki az épületből! - Szólalt meg sokkal határozottabban. A lány erre pedig átölelte a vállaimat.
A falat bámulva vártam. Vártam, hogy valami történjen. Bármi. A pilóták visszagurultak a boxutcába. Lando mentése elkezdődött. Mindenki lélegzett visszafojtva figyelte az eseményeket. Kivéve én. Egyszerűen nem tudtam a képernyőre nézni.
-Kiszállt! - Veregette meg a vállamat Lia, hogy odanézhetek mostmár. De még mindig nem tudtam. De legalább már kaptam levegőt. Mindenki megnyugodott körülöttem.
-Látod? Minden rendben! - Szólt újra a rádióba Charles.
YOU ARE READING
A kormány felett (A kormány mögött 2.)
RomanceAmara és Lando története folytatódik... A kormány mögött könyv folytatása, így javaslom csak azután kezd el ezt! 🤭 Vajon a beleset összehozza őket, úgy, ahogy azt mindenki gondolná? Vagy az élet mást írt előre számukra? A történet eltér a valóságt...